Замовити та купити квитки на Потік клієнтів з Facebook і Instagram можливо онлайн через інтернет. Оплата готівкою можлива при ПОКУПЦІ в касі або у кур'єра (при замовленні квитків та мовознавство).
Семінар Потік клієнтів з Facebook і Instagram в Полтаве состоится 18 жовтня 2019 р, 18:00, Premier Hotel «Palazzo».
Навчитися самостійно налаштовувати рекламу Facebook і Instagram без зливу бюджету, без притягнення фахівців
Навчитися писати продають тексти, щоб легко достукатися до будь-якої аудиторії!
Навчитися ефективно просувати свої проекти або особистий бренд через Instagram
Покрокова інструкція по налаштуванню реклами: що і в якому порядку натискати, щоб запустити свою рекламу в Facebook і Інстаграм, навіть якщо ви будете робити це в перший раз. (Ми докладно розберемо кожен пункт і покажемо як використовувати це для отримання максимального результату).
Яку мету вибрати? "Залучення" або "Генерація лідів"? Яку ставити ціну? І які обмеження, щоб ваша реклама ефективно працювала і потрапляла в стрічки цільової аудиторії.
Як зберегти аудиторію, яка побачила ваше рекламу, то покликала людей по ній або зробила цільове дію. (Чи варто говорити, які додаткові можливості це перед вами відкриє і як ви це зможете використовувати для множення своїх результатів? А на нашому майстер-класі розповім).
Снайперський підхід до створення рекламної кампанії: як вичавлювати максимум соку з мінімальних бюджетів.
Дізнаєтеся як запускати рекламу для продажу своїх послуг, фізичного товару та навчання
Отримайте покроковий план просування в Інстаграм
Як часто треба робити публікації в соц. мережах? Під час майстер-класу ви складете контент-план на 2019/2020 рік. Придумаєте теми для своїх публікацій
ПРОГРАМА:
БЛОК 1: Реклама в Facebook і Інстаграм
Олександр Калінін, автор книги "Потік клієнтів з Facebook і Instagram"
Крок 1: Як вибрати стратегію просування саме для вашого бізнесу і знайти людей яким дійсно буде цікава ваша пропозиція!
Як знайти супер цільову аудиторію. У Facebook є 10 способів зробити це ще до початку рекламної кампанії, про це ми детально будемо говорити на майстер-класі.
Крок 2: Як зробити пропозицію, від якої неможливо відмовитися.
Запропонувати свій продукт або послугу так, щоб коли ваш потенційний клієнт вирішив відмовитися він відчувати, що зробив помилку. Про те які це можуть бути «офферу» і «Пропозиція» для клієнтів.
Крок 3: Створити рекламну кампанію в Facebook і Інстаграм
І останнє, це все ми налаштуємо в рекламному кабінеті Facebook, для цього в фейсбуці є 11 цілей рекламних кампаній. Ми розберемо які цілі найкраще працюють і які варто використовувати в першу чергу. І пройдемо весь нехай створення рекламної кампанії
19:15 - 19:30
Перерва
19: 30-20: 30
БЛОК 2: "Структури продає контенту для Facebook і Інстаграм"
Олексій Аль-Ватар, автор книги "Нескінченний потік ідей про те, як створити контент для бізнесу"
Контент-план. Що і де публікувати в соц. мережах?
- Як часто треба робити публікації в соц. мережах? Під час майстер-класу ви складете контент-план на 2019/2020 рік. Придумаєте теми для своїх публікацій.
- Дізнаєтеся, як оцінити ефективність продающіей статті або відео? Навчіться розуміти, коли контент продає, а коли треба змінити копірайтера.
- Поділимося секретами, як скоротити витрати в 2-3 рази на створенні фото, відео та статтях для бізнесу.
Структури продає контенту для Facebook і Інстаграм
- Як легко писати продають тексти? Фрази в рекламі, які продають будь-які товари і послуги.
- Сценарій для продає відео.
- Список фотографій які повинні бути у кожного підприємця та фахівця в соц.сетях
Цілі в маркетингу, які ведуть до грошей
- Які цілі ставити в 2019/2020 році, щоб залучати клієнтів і мастабіровать свій бізнес і послуги в інтернеті.
- Як підвищити лояльність своїх клієнтів? Як заслужити довіру в інтернеті і працювати по передоплаті?
- Як запустити "сарафанне радіо" в соц. мережах.
20: 30-21: 30
БЛОК 3: Продає Інстаграм
Ігор Осецімскій, власник агентства інтернет-маркетинг "Verona"
Крок 1. Продажі послуги і товарів через Особистий Бренд
- Як оформити аккаунт, щоб люди почали підписуватися і робити покупки. Як визначити фільтри для постів
- Розберемо, як акуратно використовувати GiveAway, як уникнути масової відписки після конкурсу, як вибирати GiveAway і як відсіяти НЕ доброякісних організаторів
- Розберемо як і навіщо робити колаборації, який результат від них можна отримувати. Що таке взаімопіар, лайктайм, яку користь від них можна отримати
Крок 2. Контент-план для Instagram
- Розберемо як створити контент-план на 60 днів
- Програми для роботи в Instagram. Як робити обробку фото у смартфона?
- Лайфакі
Крок 3. Продажі Через Stories, Live, iGTV
- Ви дізнаєтеся, як вибудувати довіри у своїх передплатників через Live і як зробити так, що передплатники почали робити покупки через прямі ефіри
- Розберемо як використовувати новий інструмент IGTV, як його можна монетизувати
- Ви дізнаєтеся як робити продажу через Stories, скільки в день потрібно викладати, і який контент необхідний для отримання клієнтів
21:30 - 21:45
Подарунки учасникам
Початок реєстрації о 17:30
початок майстер-класу о 18:00
кінець майстер-класу о 22:00