ОПОРА: «Партія Простих Людей» очорнює конкурентів та використовує незрозумілу соціологію

В Полтавській області в агітаційних наметах «Партії Простих Людей» поширюється інформаційний бюлетень №1 Полтава «Партія Простих Людей». У матеріалах видання містяться відкриті образи на адресу нинішньої влади, а також соціологія, що не відповідає нормам виборчого законодавства.

На першій сторінці інформаційного бюлетня №1 Полтава «Партії простих людей» розміщений текст, у якому написано, що прем’єр-міністр України Арсеній Яценюк та міський голова Полтави Олександр Мамай використовують гроші, «награбовані у простих людей, на дискредитацію «Партії простих людей» та її лідера» (ред. Сергія Капліна). На наступній сторінці видання говориться: «Мамай та Яценюк за ціною не постоять – вони достатньо вкрали, щоб витрачати мільйони на брудну кампанію проти «Партії простих людей». Також вищезгадані особи названі «яценюківсько-мамаївською наволоччю».

kaplin_gazeta30_09jpg (1)
kaplin_gazeta30_09jpg (1)
ОПОРА: «Партія Простих Людей» очорнює конкурентів та використовує незрозумілу соціологію, фото-2

Громадянська мережа ОПОРА зауважує, що це порушує статтю 297 Цивільного кодексу України, «кожен має право на повагу до його гідності та честі. Гідність та честь фізичної особи є недоторканними…».

ОПОРА: «Партія Простих Людей» очорнює конкурентів та використовує незрозумілу соціологію, фото-3

Окрім того, інформаційний бюлетень послуговується неперевіреними соціологічними даними, а також використовує відкриту агітацію.

У інформаційному бюлетні №1 заявляється, що «Партія Простих Людей» у багатьох областях впевнено долає 5% бар’єр, хоча при цьому не вказано, звідки партія взяла ці дані. Не зазначена компанія, яка проводила дане соціологічне опитування.

Громадянська мережа ОПОРА нагадує політичній партії, що в статті 53 Закону України «Про місцеві вибори» чітко вказано, що:

«1. Підприємства, заклади, установи та організації, що проводять опитування громадської думки, мають право оприлюднювати результати такого опитування, пов’язаного з виборами, з обов’язковим зазначенням часу його проведення, території, яку охоплювало опитування, розміру та способу формування соціологічної вибірки опитаних, методу опитування, точного формулювання питань, можливої статистичної похибки.

2. Засоби масової інформації, інформаційні агентства, інші суб’єкти у разі поширення результатів опитування громадської думки, пов’язаного з виборами, зобов’язані зазначати повну назву організації, що проводила опитування, замовників опитування, а також інші відомості, зазначені у частині першій цієї статті».

Громадянська мережа ОПОРА закликає політичних опонентів вести чесну та гідну передвиборчу кампанію та не порушувати законодавства України, міжнародні норми. Адже згідно з міжнародними практиками, очорнення репутації конкурента суперечить етичним нормам передвиборчих перегонів.

 

ОПОРА
Каплін Партія простих людей вибори порушення
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі