• Головна
  • Представники Литви перевірять як працює полтавський call-центр для учасників АТО
16:45, 21 вересня 2015 р.

Представники Литви перевірять як працює полтавський call-центр для учасників АТО

22 вересня 2015 року в Полтаві офіційні представники Міністерства закордонних справ Литовської Республіки перевірять роботу проекту, який фінансує їх країна, – call-центр «АТОЛ».

Нагадаємо, що з 4 вересня у Полтаві почав працювати call-центр для учасників АТО, фронтових волонтерів, внутрішніх переселенців та їх родин. Проект отримав назву «АТОЛ». Безкоштовний номер, за яким можна зв’язатися з даною установою – 0-800-20-30-20 (поки що з 17:00 до 23:00, але з часом лінія буде працювати цілодобово).

Організатором є Фонд «Унія 1219» за підтримки литовських міністерств – охорони краю, закордонних справ, внутрішніх справ та департаменту поліції при міністерстві внутрішніх справ. Проект фінансується Програмою розвитку співробітництва та популяризації демократії Міністерства закордонних справ Литовської Республіки (Orange projects).

Тепер же представники іноземного МЗС завітають до Полтави і подивляться, як працює цей українсько-литовський проект, ознайомляться з уже виконаною роботою call-центру.

Офіційними гостями будуть Лілія Жінене (Lilija Žinienė) – завідуюча відділом двостороннього співробітництва Департаменту розвитку співробітництва МЗС Литви, та Міндаугас Цесюліс (Mindaugas Cesiulis) – головний спеціаліст відділу Політики та планування цього Департаменту.

Зокрема, в планах іноземної делегації зустріч з представниками Полтавської ОДА, з цільовою аудиторією проекту, українськими партнерами call-центру, які взяли активну участь у його запуску, з волонтерами «АТОЛ», які пройшли навчання і вже застосовують їх на практиці, та з координатором й експертами проекту в Україні.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#АТО #call-центр #Литва
Оголошення
live comments feed...