Особливості обслуговування полтавських таксистів

Полтавське? Не обов’язково хороше.

Кожного ранку тисячі полтавців, як і мешканці всієї країни, поспішають на роботу. Деякі люди віддають перевагу маршруткам, а кому пошвидше треба - обирають таксі.

На жаль, не всі місцеві служби таксі є адекватними. Про один з таких «випадків» і піде розмова далі.

Нещодавно до редакції нашого сайту надійшов лист від місцевої мешканки, який ми публікуємо без змін та правок.

Цей випадок стався зі службою «Кенгуру», яке себе позиціонує як перевізник з найдоступнішими цінами. Я сьогодні замовила їхнє таксі, мала їхати разом з дитиною до лікарні.

Замовлення оператор прийняв о 8.10, він не сказав ціну проїзду та час прибуття авто («чекайте смс, ми не передзвонюємо, виходьте без дзвінка»). Я ледве встигла запитати вартість поїздки та час очікування автомобіля. Відповідь – «авто буде через 10 хвилин, вартість - 21 грн».

Не дочекавшись смс, у 8.20 я разом з дитиною вийшла з квартири. Це була година пік, тому доки спустилася з 10 поверху та сіла в авто на годиннику було вже 8.25.

В цей же самий час я отримала смс, що «о 8.12 мене очікує авто», хоча оператор сказав, що «машина буде через 10 хвилин». О 8.25 оператор повідомив таксиста, що мій проїзд буде коштувати не 21 гривню, а вже 27 - «за очікування».

Здивував той факт, що коли я зателефонувала оператору із запитанням стосовно нової ціни, мені сказали, що «машина дійсно була подана у 8.12, і я повинна заплатити», хоча за ті дві хвилини, які пройшли з часу замовлення, ми б не встигли навіть спуститися з 10-го поверху.

20150521_142241

20150521_142330

Особливості обслуговування полтавських таксистів, фото-1

Далі була не дуже приємна розмова з оператором, який категорично не захотів назвати своє ім’я та неохоче дав телефон свого керівництва. Олександр (керівник), який у цей час знаходився біля оператора, відповів наступне:

«Ви дійсно повинні заплатити 27 гривень, так я ми не несемо жодної  відповідальності за роботу мобільного зв’язку. А ще винен водій, так я він вчасно не передзвонив. А взагалі, вам людям, не вгодиш: рано приїздиш – не так, пізно – також не так», - відповів пан Олександр.

На моє запитання стосовно того, щоб він представився, керівник насилу назвав своє ім'я по-батькові - Сергійович.

«Ми не можемо перерахувати суму проїзду, тому що замовлення вже прийнято. З водієм ви повинні повністю розрахуватися, а якщо немає 6 гривень – я вам колись поверну», - сказав керівник «Кенгуру».

Насправді питання не у 6 гривнях, а у тому, що людей дурять на рівному місці. Служба, яка надає послуги, та їхнє керівництво повинно бути ближче до людей, а не намагатися їх надурити. «Клієнт завжди правий», але у «Кенгуру» цього вислову, напевно, не знають.

У Полтаві багато служб таксі, у боротьбі за клієнта їхній сервіс обслуговування повинен бути значно кращим. Отже, якщо Ви плануєте їхати на таксі з дитиною та мешкаєте у багатоповерховому будинку, не раджу Вам користуватися службою таксі "Кенгуру", бо вони "не несуть відповідальність за мобільних операторів",  а 10 хвилин - це все рівно, що 2 хвилини, а оплата за ці  незручності лягає на клієнта!

Зазначу, що водій, який чекав на нас в машині, був  у цій ситуації самою адекватною людиною, він дійсно чув, коли прийшла смс-ка, та був здивований, що він "ще й винен, що не передзвонив".

Я вважаю, що це помилка оператора.  А водію - подяка, він свою работу виконав бездоганно.

З повагою, Юлія

 

Сайт 0532.ua обдзвонив декілька служб таксі у Полтаві:

- «Шара» та «Авалон». Час очікування безкоштовного – 5 хвилин, далі – 70 коп. за хвилину;   

- «1505» - безкоштовне очікування до 10 хвилин, далі – 5 гривень за 5 хвилин.

- «Максі Таксі» - безкоштовне очікування до 5 хвилин, далі – 80 коп. за хвилину.

Зазначимо, що у вказаних вище службах оператори завжди вказували своє ім’я, ціну поїздки та час прибуття таксі.

Полтава таксі Кенгуру
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі