• Головна
  • «На гарячі лінії надійшло 1369 дзвінків»: стало відомо, які питання полтавців турбували найбільше протягом липня
11:30, 5 серпня
Надійне джерело

«На гарячі лінії надійшло 1369 дзвінків»: стало відомо, які питання полтавців турбували найбільше протягом липня

Телефон. Фото: Полтавська ОВА

Телефон. Фото: Полтавська ОВА

У липні на гарячі лінії надійшло 1369 дзвінків, кожний сьомий - від внутрішньо переміщених осіб. Більше 30 дзвінків отримано з питань рекрутингу та від родин мобілізованих. Загалом було зареєстровано 1304 заяви і скарги. 

Про це повідомили в пресслужбі Полтавської ОВА.

«Гарячі лінії обласного контактного центру Полтавської ОВА продовжують функціонувати безперервно. Фахівці центру в цілодобовому режимі приймають дзвінки від мешканців області, забезпечують реєстрацію звернень, надають довідкову інформацію», - йдеться в повідомленні.

Зазначається, що у липні домінуючою стала тематика житлово-комунального господарства –  практично кожне друге звернення. Сприяли цьому надмірне підвищення температури зовнішнього повітря, погіршення ситуації в системі енергопостачання, що призвело до застосування досить жорстких графіків вимкнень послуги для споживачів. Як результат – більше 80 відсотків питань ЖКГ стосувалися відсутності електропостачання та централізованого холодного водопостачання, насамперед у мешканців Полтавської громади.

Не втрачають актуальності проблеми з відновленням роботи ліфтів та ремонтом житлових будинків і прибудинкових територій – більше 30 зауважень.

Серед соціальних питань переважають запити від ВПО щодо виплати належних їм коштів – більше 100, призначення інших видів державних грошових допомог – близько 70 та надання матеріальної і гуманітарної підтримки мешканців у громадах – майже 30.

Крім цього, традиційно нагальними залишаються питання благоустрою, земельних відносин та охорони здоров’я.

Лідерами за кількістю звернень у липні стали Полтавська, Кременчуцька, Миргородська, Лубенська та Гадяцька громади.

Протягом місяця опрацьовано близько 750 раніше отриманих заяв та скарг. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, а кожне десяте звернення – вирішено позитивно. Зафіксовано 7 подяк.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot.

Стежте за усіма важливими новинами у нашому Telegram.   

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#питання #проблеми #Полтавщина #Полтава #ОВА #гарячі лінії
Оголошення
live comments feed...