• Головна
  • З початку року до поліції Полтавщини на лінію «102» звернулося понад 86 тисяч громадян
16:30, 13 квітня
Надійне джерело

З початку року до поліції Полтавщини на лінію «102» звернулося понад 86 тисяч громадян

Оператори. Фото: поліція Полтавщини

Оператори. Фото: поліція Полтавщини

З початку року оператори відреагували на понад 86 тисяч телефонних дзвінків громадян. Щодоби на спецлінію служби 102 поліції Полтавщини надходить понад 900 повідомлень. Один оператор протягом зміни отримує та опрацьовує близько 90 звернень.

Про це повідомили у відділі комунікації поліції Полтавщини.

"Продовжують мати місце й такі випадки, коли громадяни телефонують у нетверезому стані, ображають операторів та висловлюються нецензурною лайкою. Такі дзвінки не лише відволікають працівників спецлінії від реагування на важливі повідомлення, а й можуть коштувати життя і здоров’я тим громадянам, яким на той момент необхідна реальна допомога", - йдеться в повідомленні.

Також зазначається, що за телефонні дзвінки, під час яких звучать образи та нецензурна лайка на адресу операторів колцентру 102, передбачена адміністративна відповідальність.

Протягом трьох місяців цього року на правопорушників складено 8 адміністративних протоколів за статтею 173 (Дрібне хуліганство).

Нагадаємо, що на Полтавщині у трьох громадах працюватимуть шерифи.

Стежте за усіма важливими новинами у нашому Telegram.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#поліція #оператори #виклики #звернення #допомога
Оголошення
live comments feed...