• Головна
  • Понад 20 тисяч звернень за рік: в області працює контакт-центр
17:00, 28 січня
Надійне джерело

Понад 20 тисяч звернень за рік: в області працює контакт-центр

Фото ілюстративне

Фото ілюстративне

На Полтавщині працює гаряча лінія обласного контакт-центру. Фахівці цілодобово приймають дзвінки та опрацьовують звернення громадян. Про це повідомив начальник Полтавської ОВА Філп Пронін.

"Протягом року найчастіше люди консультувалися щодо соціальних виплат та субсидій, питань комунальної сфери, забезпечення тимчасовим житлом ВПО, надання гуманітарної допомоги", - йдеться у повідомленні.

Частина отриманих звернень була переадресована з урядової та міністерських гарячих ліній. Із майже 12 тисяч дзвінків близько 5 тисяч отримали від внутрішньо переміщених осіб.

Кожен за потреби може звернутися за доступними номерами: 0800502230, 0666735303, 0506927431.

Крім цього, для учасників бойових дій, родин мобілізованих та загиблих військових діє спеціалізована гаряча лінія.  Дзвінки приймають із понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00 за номером 0951865360. 

Стежте за усіма важливими новинами у нашому Telegram.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#контакт-центр #Полтавщина #звернення
ТОП новини
«Торбами викидаємо зіпсовані продукти на смітники»: як у Полтаві мешканці двох будинків через перегорілий кабель "виживали" кілька днів без світла
"Це не життя, а виживання": стало відомо, як електрика потрапляє в регіон і чому без світла залишилися близько 70% споживачів Полтавщини
У Полтаваобленерго надали роз'яснення щодо графіків відключення електроенергії
«Світла має стати більше»: в Україні відремонтували потужний атомний енергоблок
Оголошення
live comments feed...