Новини компаній
09:56, 18 грудня 2023 р.

Брендбук для бізнесу: що це

Новини компаній

З кожним днем ​​конкуренція у бізнесі лише зростає. Тому мати унікальний бренд, що запам'ятовуються, вже необхідність, а не просто бажання. Наразі розробка брендбуку стає незамінним інструментом для будь-якого бізнесу, який прагне залучити цільову аудиторію, виділитися на тлі конкурентів.

Брендбук для бізнесу: що це, фото-1

Визначення та завдання брендбука

Розглянемо, яке значення має брендбук, кому він насправді необхідний. Брендбуком називається свого роду інструкція, що містить перелік правил, елементів, які допомагають створити та підтримувати єдиний ідентифікаційний образ бренду. У брендбуці прописуються рекомендації щодо використання логотипу, шрифтів, гами кольорів, стилю комунікації та інших елементів бренду.

Послуг щодо розробки брендбуку потребує будь-яка компанія, яка прагне зміцнити свою позицію на ринку, сформувати сильний бренд. Це актуально для малого та середнього бізнесу, які, на відміну від корпорацій з великими бюджетами на рекламу, прагнуть створити собі відоме ім'я, проте мають обмежений бюджет.

Завдання, яке вирішує брендбук, різноманітні та залежать від специфіки бізнесу:

  • створення єдиного ідентифікаційного образу бренду з використанням логотипу, шрифтів, кольорової гами;
  • допомога у регулюванні стилю комунікації з клієнтами – тональність, манера спілкування, які мають використовуватись у рекламних кампаніях, матеріалах.

Процес створення

Розглянемо процес розробки брендбуку, який включає кілька етапів.

  • На стартовому етапі проводиться дослідження та аналіз ринку, конкурентів, цільової аудиторії. Головне завдання – усвідомлення особливостей бізнесу, його цінності.
  • Створення концепції, яка містить базові елементи бренду: вибір логотипу, використовуваної колірної гами, шрифтів, інших візуальних елементів для встановлення єдиного образу.
  • Розробка рекомендацій, правил, що обумовлюють принципи використання елементів бренду: дизайну сайту, інших матеріалів, приклади корпоративної літератури.
  • На останньому етапі проводиться впровадження та поширення брендбука. Процес включає навчання співробітників, створення комплектів з доступом до матеріалів бренду для використання в роботі.

Вартість розробки брендбуку залежить від кількох факторів:

  • розмір та складність бренду;
  • складність аналітики;
  • необхідність додаткових досліджень;
  • досвід та кваліфікація фахівців.

Більшість компаній не мають знань і досвіду для розробки повноцінного брендбуку, тому варто звернутися за допомогою до професіоналів. Брендбук є ключовим фактором успіху для будь-якого бізнесу – це флагман компанії, що допомагає у досягненні поставлених цілей!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...