11:05, 28 липня 2009 р.
Контракт на виготовлення вагонів метро під загрозою
Замовлення на виготовлення 50 вагонів метро для столичного метрополітену під загрозою. Не виключено, що підприємство провалить контракт. “До сьогодні, хоч пройшло вже три місяці, а готову продукцію ми повинні віддати в листопаді, немає ні договору, ні самого контракту. А головне - немає коштів для виготовлення цих вагонів і добре, якщо ми їх зробимо не 50, а всього 20″, - за словами представника підприємства, фінансування проекту має здійснюватися через лізингову компанію “Укрослізінг”, звідки має надійти передоплата на придбання комплектуючих.
Натомість, коштів немає і кременчуцькі вагонобудівники, які вже зробили з десяток кузовів нових вагонів метро зупинили свою роботу.
“Кошти потрібні для закупівлі різних систем вагонів метро , в тім числі й для внутрішнього облицювання. Також йдеться про вікна, системи вентиляції та все інше, необхідне для виготовлення вагонів метрополітену. Але передплати немає і відповідно ми нічого не замовляємо для виробництва”, - твердження співрозмовника, не виключено що ВАТ “КВБЗ” не виготовить свою частину замовлення і киянам залишиться придбати вагони метро у російських покупців.
“Схема лізингу, за якою ми працюємо передбачає оплату вагонів лізинговою компанією. Можливе йдеться про складні стосунки керівників столичного метрополітену та фінансистів, які мають за них заплатити”, - додав Валентин Бойко.
Широко афішоване виробництво вагонів метро на Крюківському вагонобудівному заводі практично зупинилося - тобто, виконання контракту для столиці, за яким КВБЗ має зробити 50 вагонів метро, не починалося, розповів “Програмі плюс” заступник голови правління ВАТ Валентин Бойко.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
15:52, 5 грудня
11:37, 3 грудня
12
live comments feed...