• Головна
  • Фірмова стрічка як додатковий елемент маркетингу у сфері продажів
Новини компаній
16:50, 22 березня 2023 р.

Фірмова стрічка як додатковий елемент маркетингу у сфері продажів

Новини компаній
Фірмова стрічка як додатковий елемент маркетингу у сфері продажів, фото-1

Брендована стрічка - це смужка з тканини, з нанесеною назвою компанії, слоганами або іншою інформацією методом шовкографії або термотрансферу. Смужки і написи можуть бути абсолютно різного кольору, ширина виробу - від 1 до 10 см, але бувають і інші розміри. В якості тканини найчастіше використовують: бавовну, атлас, сатин, матеріал з ріпаку. Для більшого ефекту і привабливості брендованого виробу додають блискітки, оксамитовий ефект, друк золотом і сріблом та ін.

Де використовується

Брендована стрічка застосовується в багатьох цілях, ось найбільш часті сфери використання:

  • Оформлення корпоративних подарунків, сувенірів для співробітників і партнерів компанії.
  • Упаковка взуття, постільної білизни, посуду, ювелірних виробів, косметики, парфумерії та інших товарів.
  • Маркування одягу, іграшок, інших виробів з тканини. Стрічку використовують в якості ярликів і бірок, на які наносяться: назва бренду, інформація про догляд, розмір, склад, побажання для покупця.
  • Привернення уваги на виставках, презентаціях, промоакціях та інших заходах. Смужки з написами використовується для бейджів, оформлення стендів і продукції.
  • Створення огорожі. При відкритті нових філій, фірмових магазинів брендованою стрічкою перев'язують вхід або обмежують периметр, потім її символічно перерізають.
  • Проведення виборів і політичних акцій. Стрічками виділяють учасників партії, оформляють агітаційні намети, роздають потенційним виборцям.

Часто смужки матеріалу з написами потрібні весільним і квітковим салонам, компаніям з організації урочистостей, бюро ритуальних послуг. У квітковому бізнесі ними не тільки перев'язують букети, а й створюють елементи декору і банти.

Як брендування допомагає в просуванні компанії

Одна з головних переваг використання стрічок з написами це те, що люди підсвідомо зчитують інформацію і запам'ятовують її. При виборі з декількох продуктів покупець автоматично відзначає вже знайому назву і вибирає його. Прихована реклама вважається одним з ефективних методів просування.

Стрічка брендована привертає увагу яскравістю, мотивуючи людину придбати товар, який виділяється на тлі всіх інших.

Використання тканинних смужок з написами допомагає уникнути значних матеріальних витрат, які йдуть на рекламу по ТБ і радіо, оформлення білбордів, друк флаєрів.

Якщо конкуренти використовують брендовані пакети або наклейки, то застосування тканинних смуг з написами дозволить відрізнитися від інших компаній. Надалі продукція певного бренду буде викликати у покупців приємні асоціації, особливо, якщо її якість вище середньої. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
live comments feed...