• Головна
  • Віртуальний ресторан - новий формат закладів громадського харчування
Новини компаній
17:29, 1 липня

Віртуальний ресторан - новий формат закладів громадського харчування

Новини компаній
Віртуальний ресторан - новий формат закладів громадського харчування, фото-1

Одним із трендів сучасного ресторанного бізнесу є віртуальний ресторан. Це новий формат організації громадського харчування, який передбачає відхід від традиційної подачі страв в приміщенні на користь доставки їжі. Даний формат неможливий без програми для автоматизації ресторанів, так як більша частина взаємодії з клієнтом здійснюється дистанційно.

Місце розміщення

Основний плюс віртуального ресторану в тому, що вам не потрібно підбирати вигідну локацію і переплачувати за оренду приміщення. Важливо знайти місце для розміщення кухні та допоміжних приміщень, а також продумати логістику доставки. Допускається використання загальної кухні декількома ресторанами.

Особливості роботи

Як і в традиційному ресторані, в віртуальному кухарі приступають до приготування страви після оформлення замовлення. Тому потрібно заготовити продукти і заморожені напівфабрикати, враховувати можливості поставок швидкопсувних продуктів. Система автоматизації ресторану дозволить вести оперативний облік і контролювати залишки по продуктам і витратних матеріалів в режимі 24/7.

Основні переваги

Експерти ресторанного бізнесу відзначають такі плюси віртуального ресторану:

  • гнучкість – можливість експериментувати з меню, сервісом, маркетинговою стратегією, не переживаючи про оновлення друкованих матеріалів, вітрин і вивісок;
  • скорочення фінансових витрат. Ваш бюджет не включає такі статті витрат, як ремонт і дизайн приміщення, закупівля меблів та посуду. Не потрібно наймати додатковий персонал;
  • більше можливостей для підвищення впізнаваності бренда (персоналізація продукції, упаковки та інше);
  • можливість пропонувати в якості доповнення до замовлень порційні продукти, наприклад, соуси. А це - додатковий плюс до середнього чеку.

Підводні камені

Одна з проблем, з якою доведеться зіткнутися власникові віртуального ресторану - складна конкурентна боротьба. Виділитися чимось і продемонструвати явні переваги серед конкурентів досить складно. Деякі конкуренти можуть практикувати недобросовісні методи - наприклад, розміщення негативних відгуків в соціальних мережах під виглядом клієнтів. Крім того, вам доведеться постійно тримати на контролі якість обслуговування клієнтів, особливо якщо ви працюєте зі сторонньою кур'єрською службою.

Даний варіант організації бізнесу відмінно підійде всім бажаючим експериментувати, пробувати щось нове, причому при обмеженому бюджеті.

Експерти прогнозують, що в постпандемічний період і в умовах тотальної зайнятості людей попит на віртуальні ресторани буде тільки рости.

Коментарі

Оголошення
live comments feed...