09:00, 6 червня
Надійне джерело

Як повернути товар у магазин?

Як повернути товар у магазин?

Ви придбали товар, але він не відповідає якості чи з якихось причин не підійшов вам. Чи законно вимагати обміну або фінансів назад від магазину і як виконати подібні процедури, коли в період карантину магазин не працює? Порадами ділився експерт та народний ревізор Максим Несміянов. Деталі — у сюжеті журналістики ТК "Центральний" Анни Ружін та Максима Гумірова.

При покупці взуття варто звертати увагу на маркування на коробці. Там зазвичай публікують інформацію: який матеріал, хто виробник і коли виготовлений товар. На цих кросівках — повне маркування, але немає нормативного документу, якому він відповідає. Максим Несміянов зазначає: взуття має гарантію.

Максим Несміянов, виконавчий директор Союзу споживачів України, народний ревізор
— Модельне взуття 30 днів, спортивне — 60 днів. І ви як покупець повинні знати, з якого періоду відраховується гарантія і який її реальний об’єм. 30 днів, 60 чи більше. Давайте запитаємо у магазині, яка реальна гарантія на це взуття.

Продавчиня перевіряє коробку і відповідає, що 90 днів.
Максим Несміянов зазначає: варто звернути увагу, що відлік терміну гарантії — різний для зимового і літнього взуття.

Максим Несміянов, виконавчий директор Союзу споживачів України, народний ревізор
— Весняний сезон почався з 15 березня, якщо ми зараз купимо зимове взуття, то він розпочнеться з 15 жовтня. Є 4 сезони, і ви повинні про це знати. Гарантія діє не з дня покупки, а з дня дії сезону.

Яко ж магазин зачинений під час карантину, а ви з якихось причин хочете повернути товар — варто звертатися на «гарячу лінію». Про це говорять у цій взуттєвій крамниці.

представниця магазину
— На період дії карантину та й взагалі наша компанія дуже лояльна до своїх клієнтів, то навіть буде продовжено термін дії цих самих 14 днів. Тому можна буде без проблем прийти, якщо ж не підійшло взуття по розміру чи фасону, то його можна буде повернути.

От з технікою складніше, особливо, якщо покупець брав його за нижчою ціною, як уцінений товар.

Анна Ружін, кореспондентка
— Знижка на техніку, яка має дефект. Що варто знати, щоб не купити товар, який взагалі не буде працювати і підлягати ремонту.

При виборі техніці в розділі уцінка варто дивитися: чи це просто подряпина, яка не вплине на роботу апарату, чи це механічне пошкодження, або удар. При покупці товару з дефектом у магазині мають видати відповідний акт.

Максим Несміянов, виконавчий директор Союзу споживачів України, народний ревізор
— Зовнішні механічні пошкодження для сервісного центру є приводом відмовити вам в гарантійному обслуговуванні. Люди про це не знають. Ось бачать знижку і думають: візьму я цей холодильник. Ось тут, наприклад, вмятина, а це — досить серйозна річ.

Якщо ж замовляєте товар з доставкою, варто перевіряти його одразу під час отримання, щоб не виникало приводів звертатися знову до магазину. Тож обирайте товар уважно та знайте свої права як покупця, радить народний ревізор Максим Несміянов.

Анна РУЖІН, телеканал «Центральний»

#права #споживачі #магазини
Оголошення
live comments feed...