
18:15, 18 березня 2020 р.
Надійне джерело
Компанія Vodafone поінформувала, як працюватиме надалі

Компанія Vodafone оприлюднила інформацію для клієнтів:
" Ми цінуємо своїх клієнтів і завжди прикладаємо всіх зусиль для забезпечення безперебійного надання послуг. Ми залишаємось на зв’язку та продовжуємо надавати сервісну підтримку, тому нагадуємо:
- щоб підключити/відключити послуги, змінити тарифний план і т.ін, будь ласка, користуйтесь послугами самообслуговування - VipZakaz, MyVodafone або Віртуальним менеджером. Деталі на www.vodafone.ua/self-services;
- отримати консультацію про роботу послуг можна через виділену гарячу лінію 050-462-00-04 або 044-240-00-04, або в он-лайн чаті за посиланням www.vodafone.ua/my-chat
Про зміни у графіку роботи магазинів, відповідно до карантинних розпорядженнь урядової комісії з надзвичайних ситуацій та постанову Кабінету міністрів, будемо оперативно інформувати на нашому сайті www.vodafone.ua/business_shops
Дякуємо за розуміння та бажаємо здоров’я!"
Читайте також: Укртелеком припинить прийом абонентів на час карантину
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
live comments feed...