16:00, 18 березня 2020 р.
Надійне джерело
“Укртелеком” припинить прийом абонентів під час карантину
Український оператор фіксованого зв’язку “Укртелеком” продовжує свою роботу, але водить певні обмеження. Про це йдеться на офіційному сайті ПАТ “Укртелеком”.
Для запобігання поширення коронавірусу COVID-19, враховуючи постанову Кабінету міністрів України від 11 березня 2020 року №211, “Укртелеком” вживає наступні заходи:
– з 18 березня тимчасово припинено фізичний прийом абонентів у своїх Центрах обслуговування;
– частина співробітників переходить на дистанційну роботу;
– ремонтні роботи будуть проводити без доступу до приміщень абонентів за винятком соціально важливих об’єктів.
В Укртелекомі нагадують, що у разі виникнення питань щодо послуг, їх можна вирішити не виходячи з дому.
Можна звертатися будь-яким зручним способом:
– гаряча лінія 0 800 506 800, працює цілодобово (дзвінки безкоштовні з мобільних та стаціонарних телефонів);
– форма зворотного зв’язку на офіційному сайті у розділі Допомога або за посиланням http://new.ukrtelecom.ua/help//;
– сторінка у соціальній мережі https://www.facebook.com/Ukrtelecom/ (у приватні повідомлення).
Задля швидкого опрацювання запиту важливо при зверненні вказати: ПІБ абонента, номер телефону з кодом населеного пункту або номер особового рахунку та контактний номер для зв’язку.
Залишити заявку в автоматичному режимі можна за одним з цих номерів:
– 0 800 506 508 – ремонт телефону;
– 0 800 506 575 – ремонт радіо.
Раніше ми писали Зачинені магазини, спорожнілі ринки – у Полтаві другий день карантину (ФОТО)
Бажаєте отримувати найважливіші новини Полтави у месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
15:22, 2 грудня
13:24, 7 грудня
10
09:16, 7 грудня
7
live comments feed...