• Головна
  • До уваги полтавців: як стати більш продуктивним
16:47, 5 грудня 2015 р.

До уваги полтавців: як стати більш продуктивним

Декілька порад, які допоможуть стати більш продуктивним, а відтак і більш успішним. 

Всі ми хочемо бути трохи більш організованими і трохи більш ефективними. У більшості випадків висока продуктивність означає вміння правильно знаходити баланс між роботою та особистим життям і знати, як справлятися з маленькими стресами, що "з'їдають" більшу частину нашої продуктивності. Inc.com пропонує 11 лайфхаків, які допоможуть зберегти і збільшити продуктивність в 2016 році, пише ubr.ua.

Вивчайте самого себе

Прослідкуйте, на який час припадають піки вашої продуктивності протягом дня, і плануйте виконання найважчих завдань з урахуванням цих особливостей. Якщо ви легко справляєтеся з будь-якою роботою в проміжку між 10 вечора і північчю, то звільняйте цей час за будь-яку ціну і закінчуйте справи. З'ясувати піки продуктивності можна за допомогою додатків, доступних в Google Market і App Store.

Відмовтеся від Facebook

Під час роботи іноді дуже хочеться зайвий раз перевірити стрічку Facebook, але це вельми небезпечний маневр, особливо, якщо ви займаєтеся чимось важливим. Потопаючи в потоці інформації і забавних відео про тварин ви не помітите, як втратите 30 хвилин дорогоцінного часу. Одне недавнє дослідження показало, що 23% працівників відзначають Facebook як вид активностей, на який вони витрачають час.

Що ж робити, якщо ваша робота пов'язана з адмініструванням соціальних мереж компанії? Спробуйте залишатися в рамках і планувати свою роботу за допомогою спеціальних додатків (наприклад, таких як HootSuite). Це дозволить не заходити в соцмережі без потреби і розмежовувати особисте і робоче спілкування в акаунтах.

Приберіть смартфон

Середньостатистичний користувач смартфона перевіряє свій девайс до 221 разу на день. Прибирайте телефон подалі від себе принаймні тоді, коли вам потрібно посилено попрацювати. Але це спрацює тільки у випадку, якщо вам не знайомі так звані "фантомні" телефонні дзвінки. У такому випадку вам варто серйозно переглянути своє ставлення до технологій.

Забудьте про мультизадачність і сфокусуйтеся

Ви, мабуть, вважаєте, що демонструєте чудеса продуктивності, відправляючи листи під час наради, але це зовсім не так. Мультизадачність погіршує ефективність і якість роботи (більше того, дослідження показують, що вона ще й знижує IQ). Тому в моменти, коли вам потрібно зробити конкретне завдання, сфокусуйтеся саме на ньому. Також необхідно враховувати, що мозок може працювати зосереджено від 90 до 120 хвилин, а після краще зробити перерву.

Проведіть ревізію поштової скриньки

Часто наша пошта формує розпорядок нашого дня. Саме тому в поштовій скриньці краще навести порядок. Для початку, навчитеся розподіляти всю кореспонденцію за папками, тегами або таблицями (залежно від можливостей вашого e-mail-клієнта).

Потім сформуйте розклад своєї роботи з поштою – визначте, скільки разів і коли ви працюєте з кореспонденцією. Це можуть бути ранкові половині дня та вечірні години. І вимкніть повідомлення про отримання нової пошти. Якщо введення такого розпорядку може вплинути на ваші стосунки з командою або клієнтам, повідомте їм, коли вам краще писати.

Змініть сценарій роботи

Якщо ви відчуваєте себе трохи втомленим після обіду або в розпал робочого дня, зробіть невелику перерву і подивіться, наприклад, у вікно. Якщо немає вікна, підійде навіть красива картинка із зображенням природи на робочому столі. А краще – рушайте на невелику прогулянку. Дослідження показують, що 30-хвилинна прогулянка допоможе впоратися зі стресом і поліпшить продуктивність.

Медитуйте

Всього 15 хвилин медитації допоможуть вам краще приймати важливі бізнес-рішення, не кажучи вже про командою роботі, креативності та користь для здоров'я. Якщо ви не захоплюєтеся йогою, ніколи не пізно почати.

Просіть допомоги і делегуйте

Існують напрямки, в яких ви просто не розбираєтеся добре чи на достатньому рівні. Якщо ви відчуваєте, що не справляєтеся, краще попросіть допомоги або делегуйте. Десь поблизу (наприклад, на сайтах фріланса) обов'язково знайдеться фахівець, який візьметься за ваше завдання.

Залишайте час на інновації

Google зробив популярною ідею про те, що співробітникам, незважаючи на робочі завдання, треба залишати час на творчість і креатив. Ідея полягає в тому, що постійна, рутинна робота не дозволяє займатися інноваціями. Намагайтеся знаходити час для хобі і захоплень. Наприклад, кілька годин на тиждень або 20-30 хвилин на день.

Будьте гнучкими

Гнучкий підхід до створення продуктів і управління проектами бере свій початок зі світу бізнесу і навіть особистого життя людей. Цей метод дозволяє розбивати великі завдання на більш дрібні. При цьому дрібні завдання завжди повинні виконуватися за короткий проміжок часу (наприклад, один тиждень). Якщо ви знаходитесь в пошуку способу скоротити свій список запланованих завдань, то гнучкість – це якраз, то вам потрібно.

Не забувайте про ергономіку

Довге сидіння на одному місці вже встигли назвати новим курінням. Навіть якщо ви робите вправи і рухаєтеся протягом робочого дня, але все одно багато сидите, ваше здоров'я піддається ризику. Болі в спині і втома – справжні вороги продуктивності. Задумайтеся про зміну робочого стільця, столу або інших модернізаціях, які дозволять вам відчувати себе комфортно.

Кажуть, звичка і новий спосіб життя формуються протягом двох місяців. Почніть прямо зараз і ви будете працювати ефективніше вже на початку наступного, 2016 року

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#поради #продуктивність #успішність
Оголошення
live comments feed...