Дорогі друзі! Від щирого серця запрошуємо Вас прийняти участь у Всеукраїнському фестивалі-конкурсі мистецтв "ЗІРКОВИЙ ЧАС", який відбудеться 21 та 22 травня в м. Полтава.
До участі Всеукраїнського фестивалю-конкурсу мистецтв «Зірковий Час» запрошуються колективи та сольні виконавці від 5 до 25 років, а також від 26 років і старші.
До участі у конкурсі допускаються всі учасники, які підтвердили свою участь та згодні з конкурсними умовами і внесли членський внесок на розвиток фестивалю. Кожен учасник може взяти участь у декількох жанрах ( на участь у другому жанрі надається знижка 50%).
21 травня конкурсні перегляди учасників публічно проводяться по жанрах і вікових категоріях відповідно до програми і порядку перегляду, затвердженими Оргкомітетом.
Виступ на конкурсі встановлюється згідно реєстрації заявок і зберігається до кінця конкурсу.
Вся додаткова інформація буде детально представлена в програмі, яку отримає кожен учасник або керівник під час реєстрації.
22 травня відбудеться святковий Гала-концерт за участю переможців та запрошених зіркових гостей. Відбір номерів для гала-концерту здійснюється головним режисером фестивалю.
Заявки на участь приймаються
З 18 березня по 17 травня 2016 року.
Для участі у фестивалі необхідно зайти на офіційний сайт
www.musicstar.16mb.comзавантажити та заповнити анкету участі і відправити на e-mail:
[email protected], або листом зі зворотнім повідомленням через відділення Укрпошти, Нова пошта.
(Вкладається (прикріпляється) заповнена анкета на участь у Фестивалі та копія квитанції про оплату членського внеску на розвиток Фестивалю за вказаними банківськими реквізитами.)
Заявку заповнювати уважно, охайно, розбірливо, без скорочень, повністю відповідаючи на поставленні запитання в анкеті. Заявки подаються учасником або його представником (педагогом, батьками) в Оргкомітет конкурсу. Заявка вважається прийнятою від учасника, коли Ви отримали відповідь по e-mail, або по телефону. В разі, якщо Ви не отримали відповідь протягом тижня, прохання зв’язатися з Оргкомітетом Фестивалю.
Оргкомітет конкурсу залишає за собою право:
Деяких змін в регламенті в залежності від поданих заявок;
Призупинити прийом заявок до завершення оголошеного терміну, при перевищенні ліміту учасників, визначеного Оргкомітетом;
Знімати з конкурсу учасників що порушують графік та правила проведення конкурсних заходів та тих що конфліктують з організаторами та членами журі Фестивалю;
Під час проведення конкурсу організатори мають право на відео, аудіо запис та фотозйомку. Всі фото, відео і аудіо матеріали, отримані під час проведення Фестивалю, стають власністю його організаторів та можуть бути використані по рішенню без узгодження та виплати гонорарів.
Організаційний комітет Фестивалю:
Для підготовки, організації конкурсу та здійснення поточної роботи створюється Оргкомітет, який вирішує всі організаційні питання з приводу господарського забезпечення та технічного оснащення конкурсу, підбору журі, координації проекту, проводить рекламну кампанію конкурсу, вирішує всі питання, пов’язані з прийому учасників та гостей конкурсу.
Журі Фестивалю-конкурсу:
Склад журі формується Організаторами, з представників культури і мистецтва, громадських організацій, смас-медіа, та інших видатних особистостей з різних регіонів України. Голова журі обирається Оргкомітетом.
- Журі залишає за собою право присуджувати не всі місця переможців;
- Журі має право надавати рекомендації учасниками конкурсу;
- Виділяти окремих виконавців та нагороджувати їх спеціальними призами;
Рішення журі остаточне і оскарженню не підлягає.
Після закінчення конкурсної програми відбувається обговорення з журі – «круглий стіл». Члени журі не зобовязані повідомляти оцінки та присвоєне колективу місце до Гала-концерту. У процесі обговорення члени журі вказують на помилки, відзначають сильні сторони, висловлюють свої побажання.
Фінансова сторона:
Фестиваль має обов’язковий членський внесок на розвиток Фестивалю “Зірковий час”.
Членський внесок за участь у Фестивалі складає:
- Солісти – 300 грн;
- Колектив (до 6 учасників) – 250 грн/ з особи;
- Колективи ( 6-10 учасників) – 1 300 грн;
- Колективи ( від 11 до 20 учасників) – 1 900 грн;
- Колективи (від 21 учасника) – 2 500 грн.
Передплата в розмірі 100% вноситься не пізніше 17 травня 2015 року
на розрахунковий рахунок:
Реквізити для внесення членського внеску:
Р/р № 2600517004 в ПАТ “ПУМБ”
МФО 334851, ЄДРПОУ 38560966
Призначення платежу: «Членський внесок на розвиток Фестивалю «Зірковий Час»
Від _______________________________________________________
(прізвище імя по батькові)
Одержувач: ПОМГО «ТВІЙ ШАНС»
Діти-сироти беруть участь у Фестивалі без членського внеску за умови надання відповідних документів.
В разі відмови конкурсантів від участі за 7 днів до початку повертається членський внесок у розмірі 50%, пізніше ніж за 7 днів до його початку, Оргкомітет залишає за собою право не повертати будь-які внески, що були здійснені учасниками.
Всеукраїнський фестиваль-конкурс мистецтв «Зірковий Час» не являється комерційним заходом.
Членські внески за участь у фестивалі спрямовуються на розвиток естрадного мистецтва України, на організацію та проведення конкурсу, призовий фонд конкурсу.
Витрати, пов’язані із проживанням, харчуванням та інше, Оргкомітет на себе не бере.
Вимоги до учасників
У номінаціях «Хореографія», «Інструментальна музика», «Театральне мистецтво», «Циркове мистецтво» учасник повинен підготувати дві різнопланові композиції. У номінації «Вокал» учасник повинен підготувати два різнопланових твори, один з яких – українською мовою.
Тривалість однієї конкурсної композиції (твору) у номінаціях «Вокал», «Хореографія» та «Інструментальна музика» не повинна перевищувати 4-х хвилин; для номінацій«Театральне мистецтво», «Циркове мистецтво» максимальна тривалість одного конкурсного номеру становить 20 хвилин.
Для номінації «Вокал»: пісні виконуються під фонограму (-1) або а`cappella. До участі у конкурсній програмі не допускаються фонограми з про дубльованим вокальним або інструментальним унісоном!
Критерії оцінювання
- художній рівень;
- виконавська майстерність;
- сценічний костюм і сценографія;
- професіоналізм;
- сценічний образ;
- вибір репертуару і відповідність його вікові виконавця.
Нагороди Фестивалю
Учасники Фестивалю нагороджуються дипломами за участь. А також визначаються лауреати I, II, III ступенів у кожній конкурсній програмі та нагороджуються призами. Головний приз Фестивалю – Гран-прі, який вручається колективу або солісту за кращу програму-презентацію і краще виконання.
Листи подяки кращим викладачам, керівникам художньої самодіяльності за підготовку та участь у фестивалі-конкурсі.
Оргкомітет залишає за собою право відзначати подяками викладачів, керівників виконавців та колективів, за підготовку та участь у фестивалі-конкурсі на свій розсуд.
Призами від спонсорів фестивалю можуть бути нагороджені не тільки переможці конкурсу, а й учасники , які не зайняли призових місць. Рішення спонсорів перегляду не підлягає Номери до виступу на Гала-концерті обираються журі конкурсу та організаторами. І будуть оголошенні у день виступу.
Технічні моменти
Запис фонограми має бути наданий на окремому USB-флеш накопичувачі у форматі аудіо з ідеальною якістю звуку, з назвою композиції, колективу або соліста і хронометраж. (Наявність дубліката запису на USB Flash накопичувачі обов’язково)!!!
Організаційні питання
Всі організаційні питання щодо проведення Фестивалю узгоджуються із оргкомітетом за телефонами:
Директор фестивалю:
Іващенко Андрій Олександрович – (0532) 65-39-50, (099)240-91-94, (068) 292-52-66;
Загальні питання по фестивалю:
Кабаченко Наталія Олександрівна (099) 771-34-69;
Наша адреса:
36005, м. Полтава, площа Слави 3-В, БНіТ
(Будинок культури залізничників), офіс № 4
(ПН-ПТ з 12:00 до 20:45).