«Він і Вона – початок взаємостосунків, перше побачення. Здавалося б, про це вже все сказано, зіграно, проспівано, станцьовано… Фортепіанні прелюдії Шопена. Скільки разів ця безсмертна музика ставала основою для розповідей про любов? Але в тому й полягає магія мистецтва, де кожен автор, торкаючись до споконвічних тем і сюжетів, витягує із них нові значення та емоції – Орфей і Еврідіка, Ромео і Джульєтта, Шопен і Жорж Санд… Та мій новий балет «Дев’ять побачень» не про них. Герої вистави – звичайна пара, яка намагається розпочати свої взаємостосунки. Перші кроки назустріч один одному – зворушливі, інколи безглузді, інколи трагічні. Міні енциклопедія перших побачень без непотрібного моралізування і дидактизму. Просто дві людські самотності, намагаються бути разом і просто музика Шопена», – розповідає про постановку Раду Поклітару, головний балетмейстер Академічного

IN PIVO VERETAS

Комедійна вистава з хлопцями у кілтах і дівками, що витриваліші за хлопців, коли йдеться про пиття ірландського елю. Та це ще не все! Виявляється, серед артистів «Київ Модерн-балету» є унікуми, здатні двома половинами тіла танцювати по-різному. Однією - модерну хореографію на міцній основі народної. Другою - класику, і навіть на пуантах!

Цього вимагає сюжет: з давніх-давен дівчата сперечаються за увагу хлопців, а хлопцям лише ель наливай! Святий Патрик міг би втішитись, проте це не повинно коїтись місяць за місяцем. Аж ось одна дівчина зазирнула у майбутні, тобто наші часи, й узріла диво: яскравішу за північні сніги й зорі, урочисту, як наречена, й доленосну, як фея-хрещена, балерину, що у білісінькій туніці перетинає сцену дрібним па-де-буре на пуантах. З цієї миті дівчина знає, що робити, щоб найкращий хлопець сам захотів бути з нею. От нехай ще тепер її перетанцює! І після ще кількох келихів елю також.

Прем'єра вистави відбулася 25 травня 2011 року