Весна у розпалі, а тому час змінити не лише гардероб, а й прийоми, які ви звикли використовувати у своєму бізнесі. Адже тренди стосуються не тільки фешену, і правила гри у маркетинговому світі постійно змінюються. Тому так важливо бути в курсі нових тенденцій, щоб хутенько підлаштуватись під них.
16 квітня «Бітрікс24» оголошує Днем модного маркетингу, адже планує провести безкоштовну онлайн-конференцію «Анатомія змін: Що далі?».
Буде багато про маркетинг та тренди, на яких цьогоріч будуть розставлені акценти.
Виступатимуть надзвичайно круті спікери:
-
Альона Алексійчук, засновниця агенції Okay Monday, розкаже про тренди в маркетингу 2021
-
Валерія Толочина, директорка з маркетингу в MEGOGO, в режимі живого інтерв'ю поділиться, як перемагати в погоні за увагою клієнта
-
Олександр Смірнов, креативний директор та керуючий партнер агенції TABASCO, розповість про бойову магію комунікацій: мистецтво впливу
-
Юрій Гладкий, CEO агенції GRAPE, розкаже про персоніфікацію бізнесу і роботу з лідерами думок
-
Вікторія Абед, директорка з маркетингу та продажів у «Бітрікс24», поділиться тим, як поєднувати маркетинг та продажі
-
Дмитро Лисицький, співзасновник проєкту Influ2, розкаже про account-based стратегії
-
Аліна Дикуха, СЕО онлайн-сервісу 13chats, група компаній SendPulse, розповість про месенджер-маркетинг, чат-боти та спілкування з клієнтами на новому рівні
-
Ніна Коробко, креативна директорка Oh My Look, говоритиме про бренди в Instagram: принципи комунікації, типові помилки, світові практики
Не пропустіть! Буде захоплююче та інформативно.
Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації