Весна у розпалі, а тому час змінити не лише гардероб, а й прийоми, які ви звикли використовувати у своєму бізнесі. Адже тренди стосуються не тільки фешену, і правила гри у маркетинговому світі постійно змінюються. Тому так важливо бути в курсі нових тенденцій, щоб хутенько підлаштуватись під них. 

16 квітня «Бітрікс24» оголошує Днем модного маркетингу, адже планує провести безкоштовну онлайн-конференцію «Анатомія змін: Що далі?». 

Буде багато про маркетинг та тренди, на яких цьогоріч будуть розставлені акценти.

Виступатимуть надзвичайно круті спікери:

  • Альона Алексійчук, засновниця агенції Okay Monday, розкаже про тренди в маркетингу 2021

  • Валерія Толочина, директорка з маркетингу в MEGOGO, в режимі живого інтерв'ю поділиться, як перемагати в погоні за увагою клієнта

  • Олександр Смірнов, креативний директор та керуючий партнер агенції TABASCO, розповість про бойову магію комунікацій: мистецтво впливу

  • Юрій Гладкий, CEO агенції GRAPE, розкаже про персоніфікацію бізнесу і роботу з лідерами думок

  • Вікторія Абед, директорка з маркетингу та продажів у «Бітрікс24», поділиться тим, як поєднувати маркетинг та продажі

  • Дмитро Лисицький, співзасновник проєкту Influ2, розкаже про account-based стратегії

  • Аліна Дикуха, СЕО онлайн-сервісу 13chats, група компаній SendPulse, розповість про месенджер-маркетинг, чат-боти та спілкування з клієнтами на новому рівні

  • Ніна Коробко, креативна директорка Oh My Look, говоритиме про бренди в Instagram: принципи комунікації, типові помилки, світові практики

Не пропустіть! Буде захоплююче та інформативно.

                            

                        https://bit.ly/39LGa6n

Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації