• Головна
  • У Полтаві розпочалося навчання волонтерів call-центру для учасників АТО
15:57, 11 серпня 2015 р.

У Полтаві розпочалося навчання волонтерів call-центру для учасників АТО

10 серпня, після кількаетапного відбору за литовськими методиками, розпочалися заняття волонтерів call-центру емоційної допомоги. Заняття проходять у двох групах – денній та вечірній, та триватимуть тиждень по 3 години на день. За цей час волонтери навчаться спілкуватися з людьми, які потребують емоційної підтримки.

Відбір учасників відбувався у декілька етапів. Спочатку усі бажаючі подали заявки, а потім пройшли індивідуальну співбесіду із координаторами call-центру та спеціалістами-психологами. Усього із майже півсотні бажаючих залишилося тридцять чоловік. Хоча організатори говорять, що відбір продовжується й досі – не всі волонтери уявляють емоційне навантаження, яке чекає їх попереду, і тим паче не знають, чи справляться вони із ним.

Але професійні вчителі-волонтери молодіжної лінії в Литві Тетяна Веромей та Угне Кабелкайте запевнили, що залюбки нададуть психологічну та емоційну підтримку всім волонтерам, які цього потребуватимуть. Викладачі говорять, що не повчатимуть, а радше направлятимуть учасників проекту та ділитимуться із ними власним досвідом.

Сам контингент волонтерів дуже різний. Наприклад, Ксенія Пелячик – психолог, і хоче поглибити знання у галузі, якій присвятила багато років:

–​ Окрім того, я маю власний досвід, який знадобиться у волонтерській роботі, – говорить жінка.

Інша волонтерка Наталія Серебрякова – домогосподарка, але завжди мріяла бути психологом та надавати емоційну підтримку тому, хто цього потребує. Вона не має професійної освіти, але прагне набути потрібного досвіду на курсах:

–​ Я відчула, що мені треба бути тут. Особливо зараз, у час, коли на нашій землі йде війна. Хочу хоча б чимось допомогти нашим хлопцям на сході.

Люди, які захотіли навчатися, дуже різні. В одній групі займаються як кваліфіковані психологи, так і ті, хто ніколи в житті не стикався із цією спеціальністю. Серед них є і учасники АТО та волонтери.

–​ Найважче буде поламати стереотипи тих, хто до цього навчався на психолога, – говорить засновник фонду «Унія 1219» Волдімаріс Ажубаліс. – Перейти до зовсім інших методик, які різняться від того, що люди вчили і знали до цього. Один із наших учасників – психіатр із 25-річним стажем. Він розповідає, що вчитиметься усьому з нуля. Його практика не допоможе йому в цій роботі, радше навпаки.

Тетяна_Веромей

Попереду у волонтерів практика, яка триватиме близько 200 годин. Вонавідбуватиметься під керівництвом кваліфікованих спеціалістів, які підказуватимуть та навчатимуть. Наприкінці навчання кожен із волонтерів отримає сертифікат та матиме можливість викладати для інших учнів.

Довідка: Даний call-центру надаватиме емоційну підтримку учасникам АТО, членам їх сімей, волонтерам та внутрішнім переселенцям з міст, постраждалих внаслідок бойових дій на Донбасі. Організатором є Фонд «Унія 1219» за підтримки литовських міністерств — охорони краю, закордонних справ, внутрішніх справ та департаменту поліції при міністерстві внутрішніх справ. Проект фінансується Програмою розвитку співробітництва та популяризації демократії Міністерства закордонних справ Литовської Республіки (Orange projects).

Від української сторони партнерами стали ГО «Команда небайдужих», ГО «Асоціація ветеранів та учасників АТО Полтавщини», керуючий Полтавською єпархією УПЦ Київського Патріархату архієпископ Полтавський та Кременчуцький Федір, БО «Благодійний Фонд Головко», ГО «Центр стратегічних комунікацій».

Також партнером реалізації став голова Полтавської ОДА Валерій Головко.

Прес-служба Полтавської ОДА

#Полтава. центр #навчання #лінія
Оголошення
live comments feed...