У разі незадоволення сервісом Укрзалізниці, полтавці можуть телефонувати на гарячу лінію

Залізничники закликають пасажирів до конструктивного та відкритого діалогу, щоб удосконалити сервіс та запобігти недобросовісній роботі персоналу.

Департамент пасажирських перевезень далекого сполучення Укрзалізниці звертається до пасажирів – у разі виникнення прецедентів з неналежним обслуговуванням у поїздах, на вокзалах або перевезенням безквиткових пасажирів телефонувати на гарячу телефонну лінію Укрзалізниці за номером: (044) 465-33-44. За номером працює автовідповідач, на який треба залишити повідомлення та контактні дані.

Працівники Укрзалізниці у найкоротшій термін зв’яжуться з адресатом повідомлення. Також у кожного начальника поїзда є книга скарг та повідомлень, яку він зобов’язаний надати за першою вимогою.

Укрзалізниця хоче підвищувати якість обслуговування, тому просить своїх пасажирів про допомогу. У разі неналежного обслуговування при зверненні на гарячу лінію надавати найповнішу інформацію: номер поїзда, час подорожі, вагон та місце, тим самим допомогти провести об’єктивне службове розслідування та виявити недобросовісних працівників. Коли пасажири скаржаться без вказування конкретної інформації – дуже важко розслідувати випадок, втрачається багато часу та можливість оперативно зреагувати для запобігання негативним явищам.

Для прикладу, нещодавно у мережі Фейсбук з’явилося повідомлення учасника АТО Василя Фесака, який був вимушений подорожувати у тамбурі поїзда №125 Костянтинівка – Київ через дефіцит квитків. За фактом повідомлення пана Фесака Укрзалізниця спільно з Південно-Західною залізницею провели оперативне розслідування, але знайти винних працівників і перевірити достовірність інформації не вдалося, адже її автор не повідомив конкретні дані – дату подорожі, номер вагону та проігнорував звернення до нього за уточненням інформації.

Ще один випадок – повідомлення у блозі пасажира поїзда №92 Одеса – Костянтинівка Олени, що пише про надання пасажирам неякісної білизни, незадовільний санітарний стан вагонів, недотримання температурного режиму. Про цей факт залізничникам стало відомо з мережі Інтернет з серпня та невідкладно проведено оперативне розслідування: комісія у складі начальника пасажирської служби Укрзалізниці та керівництва Одеського пасажирського вагонного депо перевірили поїзд, санітарно- технічний стан вагонів та стан постільної білизни. У ході перевірки такі факти не виявлені. Детальна інформація від піні Олени допомогла б залізничникам все з’ясувати та запобігти повторенню негативних випадків.

Зазначимо, що для забезпечення якісного обслуговування пасажирів нині посилено контроль за якістю обслуговування на усіх залізницях, керівництво структурних підрозділів залізниць проведе рейди у поїздах, перевірить санітарно-технічний стан рухомого складу. Для працівників залізниць, що контактують з пасажирами, проведені позапланові інструктажі щодо недопущення випадків неякісного обслуговування.

Укрзалізниця потяг гаряча лінія
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі