• Головна
  • Полтавці можуть подати декларацію про початок будівництва без черг
14:51, 16 липня 2015 р.

Полтавці можуть подати декларацію про початок будівництва без черг

16 липня Державна архітектурно-будівельна інспекція України та Державне агентство з питань електронного урядування презентували електронні послуги у сфері будівництва – реєстрацію повідомлень та декларацій про початок підготовчих робіт та про початок будівельних робіт.

У вересні-жовтні 2015 року запрацюють ще дві нові послуги – реєстрація декларації на готовність об’єкту до експлуатації та подання відомостей для отримання ліцензії на господарську діяльність щодо створення об’єктів архітектури. Про це повідомив голова Державної архітектурно-будівельної інспекції України Олексій Кудрявцев.

«Сьогодні електронне урядування є «ключем» до реформ в Україні. Саме е-урядування покликане забезпечити нову ефективність та прозорість роботи органів влади, а також нову якість обслуговування громадян та бізнесу», - зазначив він.

За словами голови Держархбудінспекції Олексія Кудрявцева, сьогодні підприємці та громадяни вже можуть скористатися чотирма електронними адмінпослугами:

1. Реєстрація повідомлення про початок виконання підготовчих робіт.

2. Реєстрація декларацій про початок виконання підготовчих робіт.

3. Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт.

4. Реєстрація декларацій про початок будівельних робіт.

Раніше, щоб подати декларацію про початок виконання підготовчих або будівельних робіт на реєстрацію слід було звертатися до центру надання адміністративних послуг (ЦНАПу). Для цього іноді доводилося долати значні відстані та стояти в чергах.

Тепер пропонується принципово новий рівень якості обслуговування громадян та бізнесу. Ви можете зареєструвати повідомлення або декларацію про початок будівництва у будь-який зручний час 24 години на добу, 7 днів на тиждень через мережу Інтернет, витративши на це не більше декількох хвилин.

Для цього слід зайти на сайт e-dabi.gov.ua, визначити послугу, яка вас цікавить, ввести свої дані, поставити електронний підпис і документ автоматично направлять в потрібний територіальний департамент чи управління ДАБІ. Електронна форма документів з автоматичною перевіркою та підказками значно мінімізує ризик допущення помилок при її заповненні. Зареєстрована декларація з відповідним номером у єдиному реєстрі надійде на вашу електронну пошту. Також, ви можете перевірити факт реєстрації декларації, переглянувши запис у єдиному реєстрі через мережу Інтернет.

«Сьогодні ми зробили ще один важливий крок на шляху до запровадження е-урядування в Україні, - зазначив Олександр Риженко, голова Державного агентства з питань електронного урядування України. – Надання доступних, прозорих та некорупційних адміністративних послуг, що досягається шляхом переведення їх в електронну форму, – це те, що найбільше очікують громадяни та бізнес».

Для популяризації нового державного сервісу європейського рівня ДАБІ України спільно з Держагенством з питань електронного урядування створили інформаційний відеоролик, який інформує громадян про нові можливості подання дозвільних документів у сфері будівництва.

Нагадаємо, що пілотний проект щодо електронних адміністративних послуг є складовою кампанії із запороваждення електронного урядування в Україні, який реалізуєтться за підтримки Координатора проектів ОБСЄ в Україні.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#будівництво #реєстрація #черги
Останні новини
Оголошення
live comments feed...