• Головна
  • У Полтаві відбувся ярмарок електронних послуг
10:04, 30 березня 2015 р.

У Полтаві відбувся ярмарок електронних послуг

Вона є частиною проекту «Публічні бібліотеки – мости до е-урядування»

26 березня 2015 року у приміщенні Полтавської обласної універсальної наукової бібліотеки ім. І.П. Котляревського відбувся «Ярмарок електронних послуг». Державна фіскальна служба, Пенсійний фонд, Головне територіальне управління юстиції у Полтавській області Міністерства юстиції та інші надавачі представили електронні сервіси. Ярмарок відвідали також безпосередні споживачі послуг – представники Інститутів громадянського суспільства, громадяни, бібліотекарі з Полтави та звичайні користувачі бібліотеки.

 

Ярмарок електронних послуг – це можливість дізнатися про існуючі та майбутні послуги, які кожен може отримати через мережу Інтернет. На ярмарку учасники змогли побачили основні електронні сервіси, що діють на Полтавщині, особисто поспілкуватися з надавачами послуг та отримати консультацію, внести пропозиції, записатися на тренінг з е-урядування.

 

«Такий ярмарок, де можна одразу відчути, говорячи ринковою термінологією, і попит, і пропозицію є способом максимально швидкої зустрічі надавача та споживача послуги», - відмітив Вадим Штефан керівник проектів АЦ «Бюро економічних та соціальних досліджень».

 

Представник Пенсійного фонду Т. Мельченко представила два найбільш дієві електронні сервіси відомства – Портал електронних послуг та пенсійний калькулятор. За допомогою цих інструментів можна слідкувати за правильністю нарахування пенсії. Але основною категорією, на яку спрямована послуга пенсійного порталу є молодь. За допомогою сервісу легко перевірити про сплату роботодавцем внесків, а, відповідно, про забезпечення майбутнього. Окрім цього, зараз відновила роботу консультація по Skype, на якій кожен громадянин в інтерактивному режимі може задати питання та отримати відповіді від фахівців Пенсійного фонду, не виходячи з дому. Відвідувачі ярмарки мали змогу особисто переконалися у цьому. Надія Влезько, заступник директора ПОУНБ, зв’язалася з представниками фонду перед об’єктивами телекамер.

 

Юлія Бобир, представник ВМГО «Студентська республіка», зауважила про незручність роботи пенсійного калькулятора та Порталу електронних послуг. Необхідно вручну заповнювати калькулятор, немає можливості перенести дані з профілю на Порталі. Як виявилося, така ситуація виникла через побоювання щодо безпеки особистих даних.

 

Тетяна Гуржій, керівник Інформаційно-комунікаційного відділу ДПІ у м. Полтава, презентувала можливості порталу Державної фіскальної служби. З кожним роком все більше послуг для підприємців стає доступними у режимі он-лайн. Ви з легкістю перевірите свого партнера на чесність, задекларуєте доходи та дізнаєтесь про неплатників податків. Однак найактуальнішим сервісом залишається подання звітності.

 

У Світлани Сулим, ВОГО «Діти Чорнобиля», виникло питання щодо стабільності роботи приватних сервісів для подачі звітності. Нажаль, зазначив Ігор Просяник, представник ДП в м.Полтава, фіскальна служба не може гарантувати роботу приватних сервісів. Електронні послуги податкової інспекції є безкоштовними і вони постійно удосконалюються. Існує безліч платних приватних програм, але під них електронні послуги держави не створюються – це означає виокремлення однієї з фірм і, відповідно, корупцію.

 

Електронні можливості сайту головного територіального управління юстиції у Полтавській області Міністерства юстиції України представила головний спеціаліст відділу реєстрації нормативно – правових актів, правової роботи та правової освіти Лілія Токарєва. Сайт управління юстиції є одним з кращих існуючих сервісів для пересічного громадянина. З кожним роком кількість електронних послуг збільшується. Сайт максимально наближається до споживача – ви задаєте правові питання та у тижневий строк отримуєте кваліфіковану відповідь. Як зазначила Лілія Токарєва, з цією функцією була пов’язана курйозна історія – виявилося, що студенти юридичних факультетів вирішували домашні завдання за допомогою фахівців управління юстиції. Зараз цієї можливості немає, оскільки хрестоматійні питання з підручника одразу виявляються. На сайті доступний розділ «Люстрація», де можна дізнатися про проходження перевірки, ознайомитися з деклараціями та заявами. Також наявні численні сервіси, в тому числі визначення дати та часу реєстрації шлюбу, запис на прийом до реєстраційної служби, перевірка стану розгляду заяв та багато іншого.

 

Ярмарок є частиною проекту «Публічні бібліотеки – мости до е-урядування» на виконання плану дій впровадження ініціативи «Партнерство «Відкритий уряд»» за підтримки програми «Бібліоміст», Фонду Білла і Мелінди Гейтс, Агентства США з міжнародного розвитку та Міністерства культури Украйни. Виконавцем проекту «Публічні бібліотеки – мости до е-урядування» є Аналітичний Центр «Бюро економічних та соціальних досліджень» у співпраці з Полтавською обласною універсальною бібліотекою ім. І.П. Котляревського.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Полтава #ярмарок
Оголошення
live comments feed...