09:48, 30 січня 2015 р.
Подання звітності з ПДВ в електронному вигляді для полтавців стало обов’язковим
Нововведення почало діяти із січня.
Починаючи з першого звітного періоду 2015 року (січень/ І квартал), податкова звітність з ПДВ подається до контролюючого органу всіма платниками податку виключно в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
Таким чином, для забезпечення накладання електронного цифрового підпису платникам ПДВ необхідно буде мати посилені сертифікати відкритих ключів (далі – посилені сертифікати), які можна отримати в Акредитованому центрі сертифікації ключів (далі – АЦСК) Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (безоплатно) або в будь-якому з його відокремлених пунктів реєстрації користувачів (адреси таких пунктів розміщено на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС: http://www.acskidd.gov.ua), або в інших АЦСК. На Полтавщині, зокрема, відповідні пункти працюють за адресами: Пункт реєстрації користувачів № 1 - м. Полтава, вул. Фрунзе, 155, зал № 1, каб. 1, тел.: (053) 259-41-05; Пункт реєстрації користувачів № 2 - м. Кременчук, вул. Жовтнева, 43, каб. 205, тел.: (05366) 21110; Пункт реєстрації користувачів № 3 - м. Лубни, вул. Ярослава Мудрого, 21, секція 4, тел.: (05361) 70381.
Платники ПДВ, які на сьогодні подають податкову звітність в електронному вигляді та вже мають посилені сертифікати, можуть продовжувати їх використання після 1 січня 2015 року (з урахуванням їх строку чинності).
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
ТОП новини
Оголошення
11:54, 10 жовтня
16:11, 16 жовтня
08:38, 26 жовтня
08:36, Сьогодні
18:44, 31 жовтня
35
live comments feed...