16:40, 26 листопада 2014 р.
Підсумки парламентських виборів: чорні піар-технології
Так званий «чорний» піар відноситься до швидкого, але інколи небезпечного шляху завоювання виборця.
Як повідомили у «Аналітичному центрі розвитку громадянського суспільства», по 144 округу серйозного протистояння не виникало, тому і «чорний» піар тут був не надто популярний. Так, була одинока спроба від ГО «Народний Фронт Полтавщини», яка намагалася на вулиці агітувати лише за тих кандидатів, які народилися в Полтаві (проти лідерів Сергія Капліна і Юрія Кривошеева). Але це був точковий удар, який пройшов майже непомітно. На вулицях ще з’являлися листівки, де порівнювався Сергій Каплін і Сергій Чередніченко і їх робота (на користь останнього) у вигляді боксерського поєдинку. Ірина Балибіна у своїй газеті «Рідна Полтавщина» (спільна назва для всіх кандидатів «Полтавського патріотичного блоку») намагалася показати Сергія Капліна популістом. З більш-менш серйозних ходів це все.
Набагато цікавіше було спостерігати за боротьбою на 145 окрузі між Андрієм Матковським і Юрієм Бубликом. Так, про обох кандидатів знімалися дискредитаційні фільми (фільм про Матковського навіть показали на «Лтаві» з ноутбуку Бублика), роздавалися «чорні» листівки, запускалися сплановані чутки. Дивним чином, у цьому протистоянні з’явилася Тетяна Корост, яка не отримала бруду від жодного з цих фаворитів і зайняла 2-е місце.
Інфографіка
Таким чином «чорні» технології активно процвітають і працюють. І лише моніторингом громадськості і роботою правоохоронних структур їх можна оперативно виявляти.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
19:00, 10 грудня
19:00, 10 грудня
19:00, 10 грудня
19:00, 10 грудня
19:00, 10 грудня
live comments feed...