• Головна
  • 2 грудня ПриватБанк запрошує всіх бажаючих на відкриту онлайн-лекцію автора книжки «Цифровий банк» Кріса Скіннера
Реклама
18:21, 17 листопада 2014 р.

2 грудня ПриватБанк запрошує всіх бажаючих на відкриту онлайн-лекцію автора книжки «Цифровий банк» Кріса Скіннера

Реклама

Найбільш «цифровий» український банк ПриватБанк запрошує клієнтів, колег, журналістів і всіх, кому цікаве майбутнє банківської системи, на унікальний захід – онлайн-лекцію одного з гуру сучасного банкінгу Кріса Скіннера.

«У ПриватБанку ми віримо, що банк сьогодні – це, перш за все, технології. Вони дозволяють підтримувати бізнес і населення, – йдеться в повідомленні прес-служби банку. – Тому ми запросили в Україну виступити перед співробітниками ПриватБанку автора книжки «Цифровий банк» Кріса Скіннера. І вирішили зробити безкоштовну онлайн-трансляцію лекції, щоб кожен, кому цікава тема передових технологій, міг дізнатися, якими будуть банки вже завтра».

Відкрита онлайн-лекція Кріса Скіннера відбудеться 2 грудня, узяти участь у ній можуть всі бажаючі. Зареєструватися на подію можна на сторінці http://digital.privatbank.ua

Про Кріса Скіннера

Кріс Скіннер – автор десяти книжок про банкінг, незалежний оглядач фінансових ринків на сайті thefinanser.com, голова європейського мережевого форуму Financial Services Club, у центрі уваги якого знаходяться питання фінансового обслуговування майбутнього. Ще Кріс – виконавчий директор дослідницької компанії Balatro та співзасновник сайта Shaping Tomorrow. Регулярно з’являється на BBC News, Sky News і Bloomberg як експерт з банків.

У захоплюючій роботі «Цифровий банк» Кріс розповідає про те, на що перетвориться світ, коли всі банки перейдуть на режим 2.0 і будуть доступні для грошових операцій цілодобово з будь-якого куточка світу.

ПриватБанк – один з найбільш високотехнологічних світових банків. Запровадив такі технології, як SMS-банкінг (1999), ОТР-паролі через SMS (2000), Р2Р-перекази між картками (2003), «Електронна решта» (2009), Онлайн-інкасація (2010) тощо. У 2012 році ПриватБанк одним із перших застосував технологію безконтактного обслуговування клієнтів за допомогою QR-кодів. Сьогодні кожен третій клієнт банку користується його послугами через Інтернет і мобільні додатки.

Прес-офіс  ПриватБанку  у  Полтаві

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#приватбанк #полтава
Оголошення
live comments feed...