09:34, 14 червня 2014 р.
Сайт Полтавської облради: аналіз та рекомедації для вдосконалення. Частина 2
«Аналітичний центр розвитку громадянського суспільства» продовжує цикл публікацій, присвячений аналізу сайтів місцевих органів влади. Нагадаємо, що ми вже проаналізували сайт Полтавської Облдержадміністрації. Нині наша увага буде прикута до інтернет-ресурсу Полтавської Облради (http://www.oblrada.pl.ua/).
Ми врахували недоліки попереднього нашого аналізу, на які нам вказали читачі. Зокрема, це стосувалося складності викладення і великого об’єму тексту аналізу.
ЧАСТИНА 2. ЗРУЧНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ САЙТУ
1. Перше, що кидається в очі, - заголовки радянського типу. «Опрацювали нагальну проблему», «У руслі конструктивної співпраці», «Спільно обговорили виклики часу». Вони ніби зійшли зі шпальт комсомольських газет. Прес-службі Облради варто трохи змінювати стиль написання, щоб тексти відповідали не друкованим ЗМІ, а інтернет-виданням, де увага і час читача – найцінніший ресурс.
2. 450 відвідувачів на день (за 10 червня 2014) – невелика кількість для сайту Облради, враховуючи задіяний чиновницький апарат, котрий його точно переглядає. Тому адмінам варто працювати над його відвідуваністю, залучаючи користувачів зі соцмереж.
Відвідуваність сайту (ч. 2, п. 2)
3. Встановлений пагін з фейбуку час від часу накладається на роділ «Корисні лінки», що спричиняє «візуальну кашу», де нічого не зрозуміло.
Накладання фейбуку (ч. 2, п. 3)
4. У плагінах, де вкладені документи, варто виправити помилку, коли видається повідомлення про неможливість перегляду документів.
5. Хто визначає, які саме лінки є корисними для відвідувачів сайту? Чому ті ж «Новини Полтавщини» з відвідуваністю у 3255 користувачів (на 10 червня 2014 року)корисніші за більш популярніші інтернет-видання Полтави?
6. Банери зліва – «Моя земля – моя власність», «Полтавська митниця» ведуть на сайти, котрі вже не працюють. Візуально банери різного формату виглядають жахливо й взагалі не вписуються в кольорову гамму.
7. Відеорозділ (http://oblrada.pl.ua/index.php/video) жахливо оформлений. Підписано лише останнє відео, решта – спробуй здогадайся. Дата останнього відео – 13 травня 2014 року. Де решта? Облрада місяць нічого не робила разом зі своїми очільниками?
8. Іконка соцмережі «Twitter» незрозуміло що робить окремо серед банерів і лічильників відвідувачів?
9. Фотогалерея (http://oblrada.pl.ua/index.php/photo/category/3-6skl) не містить підписів до фото. Коли вони зроблені, хто на них зображений, контекст події – все це залишається як загадка для відвідувачів. Не зроблено навіть окремого розділу – всі фото звалені в одну купу. Кому цікаво – копайте.
10. Фейсбук-плагін містить лише 20 вподобань (20 чоловік присутніх у спільноті Облраді), але він займає велику частину сайту.
11. «Пошук» не може бути у розділі «Останні новини».
Пошук у останных новинах (ч. 2, п. 11)
12. Деякі новини оформленні з відвертим ігноруванням зручності візуального сприйняття. Приклад нижче.
Прекрасне оформлення новини (ч. 2, п. 12)
ЧАСТИНА 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ АДМІНІСТАТОРІВ
По суті, вони співпадають з рекомендаціями, даними адмінам сайту Облдержадміністрації.
1.Почати працювати у соцмережах, навчитися поширювати контент цими інструментами. Це забезпечить як відвідуваність сайту, так і кращу комунікацію (швидшу, це точно) з громадою. Обрада слабко працює з фейсбуком – 20 вподобань – це мізер. «Вконтакті» і в «Однокласниках» вони взагалі не працюють, таким чином ігноруючи аудиторію у 179768 і 201726 полтавців.
2. На сайті Облради мають виставлятися звіти по виконанню державних програм. Це дуже важливо, оскільки на них ідуть бюджетні кошти й громадськість має знати куди саме вони витрачається.
3.Прибрати зайві та дублюючі один одного елементи. Протидіяти накладанню деяких плагінів одни на один.
4.Поставити перед адміністраторами сайту конкретні задачі.Для їх втілення обрати інструменти,котрі працюють для певних цільових аудиторій.
5.Припинити творити культ керівництва. Ворона, Марченко, Микійчук – герої майже кожної публікації на сайті. Розбавляйте новинний контент – робіть його цікавим.
6.Використати рекомендації книги «Місцеве самоврядування і децентралізація» (http://despro.org.ua/media/upload/m_sceve_samovryaduvannya_ta_decentral_zac_ya(1).pdf) проекту «DESPRO» для вдосконалення своїх інтернет-ресурсів.
7. Відкрити можливість вільного коментування новин на сайті.
8. Освойте хоча б мови розмітки html і css (це робиться за кілька годин) для редагування візуального сприйняття матеріалів на сайті.
9. Дбайте про зручність свого інтернет-ресурсу для користувачів і його постійного вдосконалення згідно останній новацій в каналах комунікації.
«Аналітичний центр розвитку громадянського суспільства»
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
17:01, 23 грудня 2024 р.
16:37, 10 січня
1
11:03, 4 січня
2
08:50, Сьогодні
20
live comments feed...