10:24, 5 червня 2014 р.
В Кременчуці модернізують вагони для київського метро
Для пасажирів київського метрополітену готують модернізовані вагони, які проходять глибоку модернізацію на Крюківському вагонобудівному заводі (далі КВБЗ) у Кременчуці.
Нові вагони отримали за гроші інвестицій, які Україна отримала за Кіотським протоколом, повідомляє Уніан.
У 2012 році КВБЗ виграв тендер на комплексну модернізацію. Проект виконується в тісній співпраці з японською компанією ITOCHU, яка спільно з такими виробниками, як Mitsubishi Electric, Knorr-Bremse, Fuji і Schaltbau, розробила і поставила різне обладнання.
Перші три модернізованих вагона Київ вперше побачив на відкритті нової станції Київського метро "Теремки" 6 листопада минулого року. Тоді вагони пригнали з заводу спеціально під презентацію без підвагонного обладнання та багато чого іншого.
Нові пластикові сидіння вже встигли викликати безліч суперечок в середовищі транспортних фанатів на тему зручності. Борти зовні мало чим відрізняються від старих добрих Єшок. Порівняно зі старими вагонами вагон виглядає свіжо і приємно. У кабіні машиніста змінилося розташування крісла, встановлено принципово новий пульт і є система кондиціонування. Освітлення в салоні та кабіні машиніста світлодіодне. Вентиляція залишилася колишньою - через черпаки на даху Вагони тепер катаються на нових візках моделі 68-7054 з центральними пневмоподвісками і дисковими гальмами, які виготовляються там же в Кременчуці. Візок має сучасні системи захисту та гасіння коливань
Постачальниками обладнання частково виступають японські компанії. Всього заплановано оновити 95 старих вагонів, які були закуплені ще в 60-70-х роках минулого сторіччя; вартість проекту становить майже 1 млрд. грн.
Переважна більшість вагонів Святошинсько-Броварської лінії - це старі добрі "Е", "Еж" та інші Е-вагони, які давно вже морально застаріли, а деяким з них в цьому році вже виповниться 50 років, повідомляє Олег Тоцький у своєму ЖЖ.
У підсумку, замість радикального оновлення рухомого складу шляхом закупівлі абсолютно нових вагонів, було прийнято рішення за чужий рахунок не менш радикально модернізувати існуючі.
У світовій практиці це досить поширений досвід, тому що сталевий кузов, який може становити близько третини вартості нового вагона, як правило, перебуває в хорошому стані навіть після вичерпання формального терміну служби.
Тому з вагона витрушують все обладнання і на базі старого кузова збирають фактично новий вагон.
Після модернізації термін служби старих вагонів буде продовжений ще на 20 років. Іноді можна почути думку, що замість проведення модернізації за ті ж гроші краще було закупити нові вагони, у яких строк служби буде в 1,5 рази більше.
Однак даний проект дозволяє отримати 95 оновлених до сучасного рівня вагонів не витративши жодної копійки власних грошей, у той час як закупівля нових вагонів відкусила б зайвий мільярд з бюджету.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
15:09
Вчора
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
17:01, 23 грудня 2024 р.
08:56, Вчора
12
16:58, 13 січня
live comments feed...