Росія не визнає продукції компанії "Масандра" винами – лише винними напоями, на підставі способу кріплення.
"Міцні вина, які ми кріпимо хлібним чи буряковим спиртом, – це, за російськими нормами, винний напій. Уявляєте, наш усесвітньо відомий Мускат білий Червоного Каменя – це винний напій! Наша гордість: Кагор Південнобережний, Мадера Масандра, Херес Масандра – це все винні напої! Наш Портвейн червоний Лівадія – улюблений портвейн Миколи ІІ – став винним напоєм", – каже гендиректор "Масандри" Микола Бойко.
Це зобов’язує компанію відповідно позиціонувати свій продукт: писати "винний напій" на етикетках, через що продукція "Масандри" стала неконкурентоспроможною, адже акцизний збір на винні напої в Росії у 50 разів вищий, аніж на вино.
Також для продукції виноробного підприємства через анексію Криму Росією закрито ринок далекого зарубіжжя. "Ми спрямовували вина на Схід: у Китай, Японію, Індонезію, Корею, Непал, на Тайвань – контейнерами через Одесу і далі морем. Тепер цей шлях закрито", – додав Бойко.
Нагадаємо, що спосіб кріплення "Масандри" не викликав сумнівів ні на аукціонах Sotheby’s, Christies, Heritage, Bonhams, ні на торгах у Японії, ні на конкурсі в Сеулі, а більшість вин виготовляють за класичними, академічними технологіями впродовж понад 100 років.