• Головна
  • Кременчуцькі міліціонери проти кременчуцьких машиністів. Хто переможе?
11:22, 14 вересня 2009 р.

Кременчуцькі міліціонери проти кременчуцьких машиністів. Хто переможе?

Вільна профспілка машиністів локомотивного депо Кременчука підготувала листа до Прем'єр-міністра Юлії Тимошенко та Міністра внутрішніх справ Юрія Луценка: " Працівники лінійного відділу міліції на станції Кременчук вирішують особисті матеріальні питання за рахунок залізничників ". Як наживаються правоохоронці? - Поки ми працювали на тепловозній тязі, складалося враження, що міліціянти мали свій "пакет акцій" на реалізацію "лівого" дизпалива, - пояснив зміст листа голова профкому Сергій Москалець. - Коли ж локомотивне депо майже повністю перейшло та електровозну тягу і такі "бізнесові" можливості скоротилися, міліціянти знайшли для себе інший шлях наживи.

За словами голови профкому, механізм наведення порядку на залізниці працівниками міліції вельми простий. Можна затримати залізничника, коли той під час виконання своїх службових обов'язків перетинає колії поза повітряним переходом для пасажирів і навіть коли він у вільний від роботи час приходить у справах до бухгалтерії. Або стоїть з пляшкою пива в руках біля привокзального кіоску. Якщо таких немаэ, можна пошукати "підозрілих" безпосередньо на території депо - в місцях ремонту тягового рухомого складу, наприклад. І не доведи Боже, коли поруч смердить відро з соляркою для миття деталей! "Приготували, щоб поцупити?! Складаємо протокол!"

З метою маскування такі рейди проводяться в цивільному одязі. І хоча всіх співробітників лінійного відділу міліції працівники локомотивного депо пізнають в обличчя, зазвичай посвідчень ті не пред'являють.

- Траплялося, що на прохідних локомотивного депо без санкцій прокуратури та суду працівники Кременчуцького ЛВМ здійснювали прилюдні обшуки робочих "торб" машиністів і помічників машиністів, показово перевіряли їхній особистий транспорт за межами підприємства, - продовжує розповідь Сергій Москалець. - Були випадки, коли без погодження з адміністрацією Південної залізниці взагалі та станції Кременчук зокрема ці "горе-міліціянти в цивільному" вривалися в кабіни локомотивів і відволікали від виконання основних обов'язків із забезпечення безпеки руху поїздів локомотивні бригади. Нишпорячи по локомотивах, шукаючи в них "щось" і не маючи при цьому законного допуску, вони просто "підставляли" машиністів. Адже локомотив є джерелом підвищеної небезпеки: в тепловозах напруга електроструму сягає 1000 вольт, в електровозах - 27 тисяч! І без спецдозволу тих, хто відповідає за безпеку кожного, хто піднімається по драбинці в кабіну локомотива - будь-яка "екскурсія" його машинними відділеннями загрожує неприємностями.
30 липня цього року працівник правоохоронних органів у цивільному навіть набрався нахабства вилучити з локомотива ЧМЕЗ №4755 бортовий журнал. Що без законних підстав забороняється навіть вищим керівникам Південної залізниці! І на другий після "особистої спецоперації" день став вимагати...

Емоціями факти не доведеш

Тут зробимо паузу. Оскільки саме з продовження останньої фрази і визначилася головна тема листа вільних профспілок до Кабміну: "Співробітники лінійного відділу на станції Кременчук вимагають від залізничників хабарів за анулювання складених проти них протоколів щодо спірно-недоведених правопорушень".

"На кожному підприємстві адміністрація, яка на підставі Трудового Кодексу України та Колективного договору повинна стежити за їх виконанням і дотриманням, - вважають автори листа на адресу високопосадовців зі столичної вулиці Грушевського. - І тільки ця адміністрація має право визначати порушників внутрішнього розпорядку та виносити проти них дисциплінарні стягнення. Тож на яких підставах функції адміністрації локомотивного депо беруть на себе працівники лінійного відділу міліції станції Кременчук? Невже тільки з метою хабарництва: "Ти порушив - ми спіймали. Не порушив, а спіймався - ти теж наш! Заплати, і ми промовчимо!"

"Паплюжити честь мундира не дозволимо!

Начальник лінійного відділу на ст. Кременчук УМВС України на Південній залізниці майор міліції Сергій Зюбаненко погрожує розглядом зміста листа прокуратурою:
- Залізничники вважають, що вони - держава в державі. І, на жаль, були часи, коли жили вони за своїми розгульними законами - крали всі, кому не ліньки. Тільки цього року ми порушили три кримінальні справи за фактами крадіжок пального з тепловозів. А два дні тому працівники лінійного відділу затримали злочинну групу, яка поцупила півтонни дизельного пального, зливши його з баків. Тому заплющувати очі на правопорушення ми не збираємося і будемо працювати, поки в локомотивному депо не буде жодного злодія. Авторам же листа прийдеться тепер доводити кожен його пункт звинувачень у прокуратурі - паплюжити честь мундирів своїх працівників я не дозволю! Якщо це не допоможе, передамо касети з відеозаписами правопорушень на центральні канали.


Післямова. Спростовувати підозри щодо своїх підлеглих, які нібито беруть хабарі у затриманих працівників локомотивного депо майор Зюбаненко не став: "Усі ми - люди! Щоб не спокушати - не давайте!"

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі

Оголошення
live comments feed...