• Головна
  • Удовіченко оглянув, як за євростандартами на Полтавщині роблять автодорогу
12:30, 6 грудня 2013 р.

Удовіченко оглянув, як за євростандартами на Полтавщині роблять автодорогу

Учора, 5 грудня, голова Полтавської ОДА Олександр Удовіченко подивився, як виконують в області, на автодорозі М-03 Київ-Харків-Довжанський, капітальні роботи два підрядники – турецька фірма «Онур» та італійська «Тодіні».

Не зважаючи на холод – робота кипить. Зокрема турки пообіцяли, що вже до нового року закінчать ділянку в селі Абазівка (Полтавський район), над чим, зокрема, працюють вже другий рік за кошти Світового банку та співфінансування Уряду України.

«Якість робіт фірми «Онур» відрізняється від інших структур, які на цій дорозі працюють. Все робиться з витримкою технологій, під ключ, відповідно до документації. Я думаю, що цю ділянку вони здадуть до нового року, і більше того – з усією інфраструктурою. Важливо, що тут всі моменти погоджені – і з сільрадою, і з громадою села Абазівка», – сказав Удовіченко.

На ділянці, що йде повз Абазівку (Полтавський район), протягом робіт вносили деякі корективи. Серед таких – рішення зробити підземний перехід та огорожу понад дорогою.

«Це важливо, бо можна саму дорогу зробити, а все інше залишити на потім, проте турецька компанія до цього не вдається – вона показує клас у роботі», – зазначив Удовіченко.

У свою чергу керівник області пообіцяв уладнати деякі проблеми з «Полтаваобленерго», на які нарікають турки.

«Ми проведемо нараду з обленерго, бо виникають наразі деякі проблеми з підключенням освітлення і на цій ділянці, і на ділянці біля Хоролу, де вони теж працюють. Я думаю, що фірма “Онур” подасть письмово пропозиції, і ми будемо все робити, щоб узгодити взаємовідношення цих двох учасників цього процесу», – запевнив Удовіченко.

Начальник Служби автомобільних доріг у Полтавській області Дмитро Кобченко повідомив, у якості таких доріг вагатися не варто.

«За цим ретельно здійснюють контроль представники Світового Банку. Так працюють всі країни світу. Тому говорити, що тут виконуються роботи неякісно – не можна. У них є своя лабораторія. Всі матеріали, які завозяться – щебенева продукція, пісок, ґрунти – вони проходять незалежну лабораторну оцінку, і тільки потім запускаються в роботу», – розповів Кобченко.

Фірма «Онур»зробить 27 км полтавських доріг, а фірма «Тодіні» – 84 км.

Остання відкрила неподалік Решетиліки одразу 4 асфальтних заводи, де сьогодні теж із ходом робіт знайомився Олександр Удовіченко.

Коментарі

Оголошення
live comments feed...