• Головна
  • Важливі аспекти просування сайту в Полтаві
Новини компаній
11:40, 13 березня

Важливі аспекти просування сайту в Полтаві

Новини компаній

Онлайн присутність - важливий аспект сучасного бізнесу. Особливо, якщо йдеться про сайт, адже він може слугувати "візиткою", інструментом для комунікації з аудиторією, а також основним майданчиком для продажу товарів або послуг. При цьому інвестуючи в його розробку, багато підприємців забувають про таку важливу річ, як якісне SEO просування. Але ж саме від нього залежить, як високо опиниться ваш проєкт у результатах видачі пошукових систем за запитом користувача. І отже - наскільки ви будете помітні на тлі конкурентів.

Причому йдеться не тільки про глобальний ринок. Навіть у регіонах присутність у пошуку може дати вагомий поштовх до розвитку будь-якого підприємства, чи то інтернет-магазин, чи то служба доставки. Ба більше, домогтися гарних результатів у регіональному сегменті набагато простіше. Спираючись на багаторічний досвід взаємодії з українським бізнесом, команда студії digital-маркетингу EcKit вирішила розповісти про просування сайту в Полтаві, акцентуючи увагу на основних нюансах і тонкощах SEO для подібних проєктів.

Важливі аспекти просування сайту в Полтаві, фото-1

З чого складається правильне просування сайту

Search Engine Optimization, воно ж - SEO, СЕО і "пошукова оптимізація" - комплекс заходів, що проводяться для підвищення рейтингу ресурсу в пошуковій видачі. Адже за статистикою за 2023 рік, у пошуках певних товарів або послуг у своєму регіоні, приблизно 89% українців звертаються по допомогу саме до пошукових систем. Ба більше, 8 із 10 користувачів задовольняються результатами з першої сторінки, звертаючи увагу лише на першу "п'ятірку" або "десятку".

Опинитися там - завдання складне, але цілком здійсненне. Особливо, якщо просувати сайт у Полтаві, де рівень конкуренції в рази нижчий, ніж у тій же столиці. Інше питання - як це зробити?

На жаль, "універсальної інструкції" щодо ефективної СЕО оптимізації не існує. Та й компанії, що займаються професійною розкруткою сайтів, навряд чи захочуть ділитися особливостями своєї роботи. Тому найкращим рішенням буде делегування повноважень з розкрутки фахівцям. Однак, якщо ви хочете зайнятися цим самостійно, доведеться виділити час на вивчення теорії, а також ознайомитися з актуальним станом справ у сфері SEO.

Проте певні "ввідні" все-таки є:

  • Визначаємо цілі. Наприклад - збільшення трафіку, підвищення продажів, поліпшення конверсії тощо;
  • Проводимо "конкурентну розвідку. Аналізуємо ТОП-5 і ТОП-10 видачі пошуковика за основними запитами;
  • Розробляємо стратегію. Тобто - "дорожню карту" з досягнення поставлених завдань.

В ідеалі, розкрутка інтернет-магазину повинна починатися ще на етапі його розробки - це допоможе уникнути безлічі помилок, що заважають потраплянню в топ. Але це не означає, що вже наявні проекти не мають шансів на потрапляння до першої п'ятірки результатів видачі. Для них актуальна така схема:

  • Комплексний аудит. Тобто - масштабна перевірка всіх аспектів сайту з метою виявлення критичних помилок;
  • Збірка семантичного ядра. Має на увазі формування пулу запитів, за якими користувач буде шукати вас через пошуковик;
  • Технічна оптимізація. Включає частковий або повний редизайн з урахуванням UI і UX, підвищення швидкості завантаження сторінок, структуризацію каталогу тощо;
  • Робота з контентом. Важливо, щоб усі тексти, графіка і мультимедіа відповідали актуальним вимогам пошукових систем;
  • Формування правильного посилального профілю. Простими словами - пошук якісних майданчиків для розміщення гостьових публікацій;
  • Моніторинг результатів. Вбудовані інструменти пошукових систем дають змогу відстежувати ключові показники ефективності, вносячи зміни в стратегію для досягнення необхідних результатів.

Проте, це далеко не весь перелік робіт, пов'язаних із пошуковим просуванням.

Що можна отримати в результаті професійної розкрутки сайту

По-перше - впізнаваність. Постійна присутність на верхніх позиціях пошукової видачі дає змогу виділити ваш проєкт на тлі конкурентів, що відбивається на ступені довіри до бренду.

По-друге - приріст трафіку. За грамотного підходу, хорошу відвідуваність можна конвертувати в продажі, а отже - окупити інвестиції в розкрутку, а також вийти в "плюс".

По-третє, за результатами оптимізації, ви отримаєте зручний, функціональний і швидкий ресурс, що само по собі є чудовою перевагою над більшістю конкурентів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...