• Головна
  • Звернення громадян як дзеркало проблем
16:06, 6 серпня 2013 р.

Звернення громадян як дзеркало проблем

- В обласній державній адміністрації систематично проводиться аналіз та узагальнення звернень громадян, - зазначив у своєму виступі під час селекторної наради на тему „Про роботу райдержадміністрацій та міськвиконкомів щодо вирішення проблем громадян, що звертаються до Президента України” начальник профільного відділу ОДА Валерій Балагура. – Це необхідно для з’ясування причин, що їх породжують, а також здійснення моніторингу найгостріших суспільно значущих проблем регіону. Особливу увагу надаємо зверненням, що надходять до області з Адміністрації Президента України.

Валерій Балагура нагадав, що в районних органах влади працюють громадські приймальні, діють „гарячі” лінії, якими можуть скористатися громадяни. Серед них, до речі, найактивніше себе виявляють пенсіонери та люди з інвалідністю. А „Діалог з країною”, ініційований Президентом України Віктором Януковичем відкриває для громадян ширші можливості в реалізації своїх прав і свобод.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...