• Головна
  • CRM система для організації роботи на Prom
Новини компаній
12:02, 22 березня 2023 р.

CRM система для організації роботи на Prom

Новини компаній
CRM система для організації роботи на Prom, фото-1

У країні є багато магазинів, але платформа Prom зібрала їхню найбільшу кількість. Торговий майданчик радує великою кількістю продавців та пропонує клієнту вигідні умови. Для ведення бізнесу на платформі потрібно використовувати програму складського обліку для магазинів на Prom. Щоб створювати конкуренцію іншим продавцям та залучати клієнтів, робота має бути організована професійно. Чим довше ви займатиметеся обробкою замовлення, тим більша ймовірність того, що клієнт піде до іншого продавця.

Які проблеми вирішує автоматизована система?

Ви можете вибрати різні програми у https://h-profit.com/ua/. Усі вони матимуть свої функції. Основними проблемами, які вирішує система CRM, є:

  • Проблеми із контролюванням замовлень. Постійно проводити контроль за виконанням замовлення займає багато часу. Можна припуститися помилки, відправити не той товар, що призведе до витрат;
  • Ручне заповнення даних. Багато хто збирає інформацію для замовлення в таблицю, а потім переносить її вручну на форми для замовлення. Людина може припуститися помилки, та й часу ця робота займе чимало;
  • Ведення кількох магазинів. Якщо у вас одразу кілька торгових точок, то багато часу піде на те, щоб увійти до системи та зібрати замовлення;
  • Доступ працівників. Іноді можуть виникати думки про те, що хтось із персоналу може переманити клієнтів, оскільки вся інформація про замовлення буде доступною;
  • Заповнення форми. Щоб надіслати товар, потрібно вказати інформацію. Постійно перемикатися між робочими вікнами, копіюючи дані не дуже зручно при постійному потоці замовлень;
  • Відстеження доставки. Вам потрібно контролювати, чи доставили посилку, чи вона була отримана і чи прийшла оплата;

Усі ці проблеми можна вирішити, обравши сучасну систему обліку. Вона заощадить ресурси і дозволить контролювати всі етапи. Ви зможете одразу оформляти доставку, перевіряти наявність товару та виконувати всі інші дії. Оперативність та точність – основні переваги використання систем.

Чи важко перейти на CRM?

Перехід на автоматизацію продажів не є проблематичним, за умови звернення до професіоналів. Якщо раніше, у вас вся інформація була в «Ексель», потрібно підібрати систему, яка зможе перенести всі дані. Функціональність вибирається, виходячи із побажань. Працювати на майданчику стане набагато простіше.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
live comments feed...