• Головна
  • У міській раді Полтави пояснили, як мобілізованим отримати фінансову допомогу за спрощеною процедурою
15:30, 13 березня 2023 р.
Надійне джерело

У міській раді Полтави пояснили, як мобілізованим отримати фінансову допомогу за спрощеною процедурою

У міській раді Полтави пояснили, як мобілізованим отримати фінансову допомогу за спрощеною процедурою

10-го березня у Полтавській міській раді відбулося засідання позачергової двадцять четвертої сесії. Під час розгляду питань порядку денного депутати зокрема внесли зміни до порядку виплати одноразової грошової допомоги мобілізованим, які зареєстровані на території Полтавської громади. Як можна отримати допомогу - роз'яснили на сайті Полтавської міської ради.

Одноразова грошова допомога надається мобілізованим до ЗСУ та демобілізованим, які зареєстровані на території Полтавської громади. Також із заявою можуть звернутися мобілізовані переселенці, які перебувають на обліку в громаді.

Подати документи для отримання допомоги може особисто мобілізована/демобілізована особа або її законний представник. Якщо особисто звернутися неможливо, це може зробити один із членів родини (батько, мати, дружина/чоловік, повнолітні діти), за надання документу, який підтверджує родинні відносини.

Куди звертатися за отриманням допомоги?

Звернутися потрібно до Управлінь соціального захисту населення виконавчих комітетів Київської, Шевченківської, Подільської районних у м. Полтава рад (за зареєстрованим місцем проживання, а для внутрішньо переміщених осіб – за фактичним місцем проживання відповідно до довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи).

Які документи потрібно подати?

– заяву відповідного зразка;

– згоду на збір, а також на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України "Про захист персональних даних";

– копію відповідного документу, що свідчить про статус отримувача на виконання указів президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 та «Про загальну мобілізацію» № 69/2022, № 65/2022 від 24 лютого 2022 року;

– копію сторінок паперового паспорта або копію паспорта заявника у формі пластикової ID-картки, разом із копією витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання заявника;

– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

– копію довідки внутрішньо переміщеної особи (у разі потреби);

– дані для зарахування виплати;

– копію документа, що підтверджує родинні відносини (свідоцтва про шлюб, свідоцтва про народження мобілізованого або його дитини – у разі потреби).

Що робити у випадку, якщо мобілізований загинув або помер через поранення чи захворювання під час військової служби?

Якщо мобілізований загинув чи помер через поранення або захворювання, отримані під час військової служби та йому не нараховували цю одноразову допомогу, то грошова виплата буде перерахована одному з членів родини. Для цього потрібно подати письмову згоду у довільній формі на виплату допомоги цій особі від інших членів сім’ї померлого мобілізованого. У разі відсутності такої згоди, то одноразова виплата нараховується рівними частинами членам сім’ї загиблого. Також потрібно написати заяву, підписати згоду на обробку даних та підготувати копії документів, зокрема: копії сторінок паспорту чи ID-картки з витягом щодо реєстрації місця проживання, свідоцтва про народження мобілізованого (для нарахування батькам) або свідоцтва про шлюб (для виплати одному з подружжя), документ, що підтверджує встановлення статусу члена сім’ загиблого (померлого); за потреби копія довідки ВПО та дані для нарахування виплат.

Раніше ми повідомляли, як допомогу можуть отримати вимушені переселенці.

Підписуйтеся на наш Telegram, щоб стежити за важливими новинами.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Полтава #міська рада #допомога #мобілізовані #виплати
Оголошення
live comments feed...