Новини компаній
11:00, 16 січня 2023 р.

Як працює контекстна реклама

Новини компаній

Кожен користувач інтернету, який навіть не знає, що таке контекстна реклама, стикався з нею в процесі пошуку інформації у своєму браузері. Це ті 3-4 верхні та 2-3 нижні посилання на сторінці з позначкою «реклама». Вони висвічуються у відповідь на запит, що містить певні ключові фрази, наприклад, «купити смартфон» або «покласти плитку на кухні».

Як працює контекстна реклама, фото-1

Окрім того, контекстна реклама відображається на сайтах КМС (контекстно-рекламної мережі) Google. Там вона може набувати форми не лише тексту, а й банерів, відеороликів. Один із останніх впроваджених типів оголошень – товарні повідомлення у сервісі Google Merchant Center. Вони відображаються вгорі на сторінці пошуку у вигляді стрічки картинок товарів із ціною та найменуванням.

Принцип дії контекстної реклами

Основне правило показу об'яв і повідомлень у тому, що вони демонструються лише у відповідь на запит користувача, тобто інструмент взаємодіє лише з «теплою», зацікавленою аудиторією. Після натискання на заголовок оголошення або банера користувач переходить на сайт. Там він зможе знайти більш докладну інформацію про товар, його характеристики, способи замовлення та оплати.

У момент кліка з рахунку замовника контекстної реклами списується певна плата CPC (cost per click). Її розмір може суттєво змінюватись в залежності від рівня конкуренції в ринковій ніші, регіону продажу та ін. факторів. У Google Ads плата за клік, як і місце рекламного блоку, визначається за принципом аукціону.

Кожні мініторги проходять в секунду між введенням запиту користувачем і показом оголошення на сторінці. Результат залежить від двох факторів:

  • Ставка CPC, тобто максимальна ціна, яку встановив за клік учасник аукціону.
  • Якість рекламного оголошення. Воно оцінюється сервісом за низкою показників: клікабельність (відношення кількості кліків до показів), релевантність (відповідність тематики повідомлення запиту користувача), рівень дизайну, оптимізованості, юзабіліті посадкової сторінки.

Плюси та мінуси контекстної реклами

Цей інструмент – це можливість швидкого збільшення трафіку, кількості дзвінків та показників конверсії. За умови грамотного настроювання він дає результати вже в перший день проведення кампанії. Висока ефективність контекстної реклами визначається такими факторами, як:

  • демонстрація виключно зацікавленим у продукті споживачам;
  • гнучкі налаштування показів рекламних оголошень;
  • швидкий результат.

Додаткова перевага інструменту – оплата результат, тобто за клік, а не за показ. Це гарантує прозорість витрат бюджету та забезпечує простоту прорахунку ефективності кожного оголошення, банера. За рахунок цього зручно коригувати хід рекламної кампанії задля досягнення максимальної результативності.

Головне, щоб налаштуванням ціни, участю в аукціонах займався професійний фахівець з контекстної реклами. Лише людина з відповідним досвідом зможе раціонально використати бюджет.

Незважаючи на відмінні показники ефективності, інструмент має ряд недоліків:

  • Висока конкуренція, яка формує велику ціну за клік у ряді сегментів.
  • Короткостроковий період дії. Збільшення кількості звернень, зростання трафіку спостерігаються, доки реклама відображається. Щойно бюджет закінчується, активність різко знижується.
  • Підступи конкурентів. Трапляються ситуації недобросовісної конкуренції, коли оголошення «скликаються» до моменту закінчення грошей на рахунку. Рекламна кампанія вимушено зупиняється.

Важливо розуміти, що контекстна реклама має застосовуватися у комплексі із SEO-просуванням. Це забезпечить її максимальну результативність.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...