• Головна
  • Як правильно вибрати автомайстерню
Новини компаній
17:02, 31 жовтня 2022 р.

Як правильно вибрати автомайстерню

Новини компаній
Як правильно вибрати автомайстерню, фото-1

Звичайно, однозначно говорити про те, що майстерня, розташована в центрі міста, є кращою, а ось салон, що має скромну вивіску на околиці – поганий, не можна. Тож краще проконсультуватися вже з досвідченими водіями. Причому цей спосіб вважається найпростішим. Тим більше, що знайомим можна довіряти, а ось відгукам в інтернеті не бажано. Адже будь-який сервіс може легко замовити себе позитивні відгуки у копірайтера. Пропозицій велика кількість, а розрізнити рекомендовану думку від справжнього вкрай непросто.

Ще однією ознакою того, що це СТО хороше – черга. Тому якщо машину не змогли відразу забрати на капремонт, а запропонували повернутися через пару днів, то не слід одразу засмучуватися та шукати інший сервіс. Краще поговорити з фахівцем, який займатиметься ремонтом, щоб перевірити його компетентність, причому ненав'язливо просто по-дружньому. Наприклад, дізнатися, коли потрібно зайнятися заміною ременя ГРМ або як знімається дросельна заслінка. Зрозуміло, важливо самому знати правильну відповідь і розбиратися в цих питаннях, відповіді на які можна прочитати в інструкції автомобіля або на просторах інтернету. А якщо ж немає часу в усьому розбиратися, то можна звернутися сюди https://starters.kiev.ua/uk/

Самому придбати запчастини чи довіряти сервісу?

Звичайно, потрібні деталі, у разі чого можна купити в магазині. Однак при цьому мають місце 2 недоліки:

  • Пошук може зайняти деякий час, та й до того ж треба мати хоч мінімальні знання пристрою мотора.
  • Гарантія найчастіше поширюється лише працювати. Отже, щодо несправності у майстра з'явиться шанс посилатися на виріб, куплений десь на стороні.

Замовлення деталі через СТО набагато дорожче. Оскільки це найчастіше стосується оренди складу, заробітної плати постачальників, комісії посередникам. Щоб не переплачувати зайвого, слід заздалегідь дізнатися про артикул необхідної деталі та порівняти ціни в інших місцях: магазинах, майстернях.

Як приймати виконані роботи?

Всім відомо, що обманних способів в автосервісі безліч: установка старої деталі за ціною нової, заміна фактично справних виробів, завищення кількості годин замовлення тощо. Запобігти такому можна лише в тому випадку, якщо власник сам стежитиме за перебігом робіт. Однак, як показує практика, більшість клієнтів залишають улюблену ластівку на парковці, а самі йдуть у справи, сподіваючись на чесність механіка. Найкраще – планувати відвідування майстерні будь-якого вільного дня, щоб нічого не залишати без нагляду. Інакше рекомендується діяти так:

  • Не підписувати акт приймання-передач до того моменту, поки не буде ретельно оглянуто автомобіль та оцінено його стан.
  • Попросити співробітника видати замінену деталь разом із упаковкою від нової (про це бажано попереджати заздалегідь). Відмовити не мають жодного права. Інакше це стане речовим доказом провини сервісу у разі наступної поломки. Адже тоді обов'язково всю провину покладуть на клієнта, що він нібито нікого не попередив про приховані дефекти.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...