• Головна
  • «Проблему транспортного колапсу може вирішити одна людина – міський голова. Але нас не чують» - перевізник Галина Залізняк
14:00, 20 травня
Надійне джерело

«Проблему транспортного колапсу може вирішити одна людина – міський голова. Але нас не чують» - перевізник Галина Залізняк

«Проблему транспортного колапсу може вирішити одна людина – міський голова. Але нас не чують» - перевізник Галина Залізняк

Транспортний колапс у Полтаві набирає обертів. Вже понад тиждень приватні перевізники не виїздять на маршрути. Відтак пасажирів обслуговують лише комунальні тролейбуси. Добратися на роботу чи з роботи – ще той квест, адже тролейбуси переповнені вщент, і тому люди змушені пересуватися містом пішки чи шукають інші варіанти.

«Проблему транспортного колапсу може вирішити одна людина – міський голова. Але нас не чують» - перевізник Галина Залізняк, фото-1

Вчора під час брифінгу начальник Полтавської ОВА Дмитро Лунін розкритикував міську владу за бездіяльність.

- Мене не влаштовує вся робота Полтавської міської ради загалом. Це нормально, що в нас немає транспорту зараз на вулицях? Мер замість того, щоби робити свою справу, робить якісь голосування в телеграм-каналі. Треба не голосування робити, а проводити перемовини, визначати економічно обгрунтовані ціни. Чому в Харкові працює міський транспорт? Паливо знаходять, а в нас посилаються, що не можуть знайти – зауважив Дмитро Лунін.

Тим часом перевізники продовжують страйкувати, обґрунтовують свою позицію здорожчанням пального і запчастин що унеможливлює їхню діяльність у колишньому форматі та за тарифом 8 гривень.

Сьогодні під ОВА прибула перевізник Галина Залізняк, аби висловити свою позицію. Раніше на маршрутах а її підприємстві працювало десять автобусів «Рута», нині ж лишилося три.

«Проблему транспортного колапсу може вирішити одна людина – міський голова. Але нас не чують» - перевізник Галина Залізняк, фото-2

- Працювало чотири працівники. Зараз троє. Я сама особисто сідаю за кермо – одна єдина жінка у Полтаві. Сідаю за кермо і обслуговую пасажирів по дванадцять годин – каже Залізняк. Її бачення ситуації таке:

- Ніхто з перевізників не говорить за вартість проїзду у 25 гривень. Але, ми ж бачимо, що відбувається на заправках. Щодо цієї ситуації немає контролю державного, немає регулювання. Президент ніби то спробував регулювати це на рівні держави. Але ж чим це закінчилося? Це закінчилося дефіцитом пального – кілометровими чергами на заправках. У передмісті контролю немає ніякого, ще 2012 року. Приміські перевізники не погоджують тарифи. І міжміські не погоджують. А у нас, у місті, процедура погодження збережена. І ми не можемо поїхати по ціні, яка економічно доцільна, яка втримає підприємство на плаву. Бо нам одразу пришиють кримінальні справи, заведуть їх а керівників підприємство. Тому ми сьогодні тут, що б нас почули і не налаштовували проти нас людей. Вчора лунали заяви від керівництва області, що ми мародери, що в нас заберуть транспорт. Не треба нічого забирати. Ми люб’язно надаємо свій транспорт військовим. Є підприємства, які по чотири – п’ять автобусів віддали. Організовуйте проїзд по вісім гривень, але тоді скажіть, коли буде дотація для транспорту. Тому що зараз ми не можемо придбати колеса, запчастини. Нас хочуть зробити винними, а винна тут тільки людина, напряму від якої залежить тариф – а він залежить від нашого міського голови. І при цьому вистачить однієї доби, що би вирішити проблему транспортного колапсу. Всього доба. Розрахунки наші лежать у міській раді вже два тижні. Ніхто їх не розглядає. Натомість бачимо опитування у телеграмі. Які опитування? У вас є економісти! У нас є економісти! Давайте приходити до порозуміння.. А лякати, що у нас заберуть автівки – не треба нас лякати. Якби я чогось боялася я би після 24 лютого спокійно б поїхала у Європу і отримувала грошову допомогу як біженка!

- Пані Галино, вчора мала відбутися зустріч перевізників з міською владою, чи відбувся цей діалог?

- Діалогу з міською радою не відбувається. Ми туди дзвонили, писали, зверталися а гарячу лінію, озвучували свої проблеми, але склалося таке враження, що нас просто ігнорують та не помічають. Ніби нас немає. А те що з передмість люди йдуть на роботу пішки, їх кинули напризволяще – я е думаю, що це правильне рішення мерії. І можна було е доводити ситуацію до точки кипіння. Все в руках мера.

- Тариф який прийнятний? Звучить цифра 15 гривень

- Економісти обґрунтували у відсотковому співвідношенні. Рахуймо: до 24 лютого газ коштував 18 гривень. Зараз він коштує 40 гривень. Тобто дорожчання у 120 відсотків. Більш ніж на сто відсотків здорожчали запчастини. Зрозуміло, що тариф не може бути 8 гривень. До речі, Миргород, Лубни і Кременчук давно їздять по десять гривень. Сьогодні Чернігів поїхав по дванадцять. Коли говорять за Харків , то ніхто не зважає, що Харків їздить завдяки меру, який знайшов кошти на заправку перевізників. Все, повторю, залежить від влади. На мою думку, що б влаштувало на сьогоднішній день усих і населення і перевізників, які б трималися на плаву – це дванадцять гривень. Це не дасть надприбутків, повторю, це дасть змогу триматися а плаву – наголосила Галина Залізняк.

Отож, проблема транспортного колапсу у Полтаві поки що не зрушилася з мертвої точки. І найближчій перспективі не помітно, щоби зрушилася. В будь – якому випадку ми стежитимемо за розвиток подій.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#перевізники #тарифи #ціни
live comments feed...