14:01, 25 червня 2013 р.
У виконкомі Полтавської міськради проведено дослідження задоволеності замовників рівнем обслуговування.
З 15 квітня по 13 травня 2013 року у виконавчому комітеті Полтавської міської ради проведено дослідження на предмет визначення рівня якості надання послуг замовникам у формі анонімного добровільного анкетування за методикою SERVQUAL.
Із анкетами можна було ознайомитись, а також заповнити їх у холі приміщення, на офіційному сайті та у виконавчих органах чи структурних підрозділах, у які звертались замовники.
Результати дослідження підраховано за 625 анкетами.
Узагальнені результати проведеного дослідження викладені у відсотковому та бальному показниках. В основному наші замовники мають досить високі вимоги до критеріїв якості послуг. Різниця між якістю отриманих та якістю очікуваних послуг становить 0,4 – 0,5 бали.
Відповідно до SERVQUAL, отримані результати оцінки якості сприйнятих замовниками послуг укладаються в зону «швидше задоволений». Причому різниця співвідношення щодо кожного з критеріїв якості має майже рівнозначний індекс. У даному випадку виконавчий комітет Полтавської міської ради має забезпечити підвищення рівня обслуговування по кожному з критеріїв у рівній мірі.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
13:21, Сьогодні
1
10:41, Сьогодні
01:37, 20 листопада
17:03, 25 листопада
1
live comments feed...