18:30, 15 березня 2022 р.
Надійне джерело
У «Полтававодоканал» пояснили, як сплатити за воду через додаток «Приват24» на смартфоні
Просту інструкцію оприлюднили у "Полтававодоканал".
Що робити, коли при сплаті за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення через мобільний додаток «Приват24» (це стосується фізичних осіб) у єдиній квитанції немає шаблону «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ»?
Створіть окремий новий платіж за реквізитами або 03361661 (код ЄДРПОУ), або UA263281680000000026008724141 (IBAN) і отримаєте список шаблонів з назвою нашого підприємства.
Зі списку необхідно вибрати шаблон «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» з вашою адресою та реквізитами, поставити «галочку» біля блакитної краплинки та напису «Водопостачання», ввести показники лічильників (інакше платіж може не пропустити!) та суму, обрати карту для сплати і, власне, сплатити. Якщо шаблон з вашою адресою та реквізитами не «вискакує», обирайте шаблон «КП ПОР Полтававодоканал-оплата населення», вводьте особовий рахунок та суму оплати.
Наголошуємо: цей алгоритм сплати стосується лише мобільного додатку Приват24! Тобто так сплатити можна лише за допомогою смартфона чи планшета!
Якщо ж користуватися інтернет-банкінгом з комп'ютера, то поки що доведеться заходити до сервісу час від часу і «ловити момент», коли блакитна краплинка і напис «Водопостачання» у єдиній квитанції з'являється.
Дякуємо усім вам! За розуміння і особливо за сплату за використані послуги!
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
11:42
Вчора
Оголошення
11:54, 10 жовтня
10:02, 1 жовтня
4
12:40, 2 жовтня
22
17:20, 1 жовтня
11:37, 8 жовтня
live comments feed...