16:11, 5 червня 2013 р.
В ІНСПЕКЦІЇ З КОНТРОЛЮ ЗА ЦІНАМИ ПОСКАРЖИЛИСЯ НА ТОРГІВЕЛЬНІ МЕРЕЖІ «СІЛЬПО» І «АТБ-МАРКЕТ»
Окремі мережі не надають інформації про надбавки на товари
Заступник голови Полтавської облдержадміністрації Олена Адамович провела нараду з питання «Про цінову ситуацію на плодово-овочеву продукцію та підтримку органічної продукції в підприємствах мережевої торгівлі області».
На нараді були присутні завідувач сектору у Полтавській області Державної інспекції України з контролю за цінами Максимішина І.І., керівники причетних структурних підрозділів облдержадміністрації, представники виконавчого комітету Полтавської міської ради, керівники підприємств мережевої торгівлі: «Велмарт», «АТБ-Маркет», «ЕКО-Маркет», ТЦ «Метро», ТЦ «Київ», «Сільпо». Про це повідомили у прес-службі Полтавської ОДА.
Розпочинаючи нараду та звертаючись до представників мережевої торгівлі, Олена Адамович звернула увагу на необхідності відкриття у супермаркетах окремої полички для органічної продукції.
Доповідала на нараді про цінову ситуацію на овочеву продукцію завідувач сектору у Полтавській області Державної інспекції України з контролю за цінами Ірина Максимішина, яка аналізуючи данні моніторингу на овочеву продукцію зауважила щодо підвищення в ІІІ декаді квітня — І декаді травня поточного року цін на овочеву продукцію нового врожаю, особливо це стосується цін на буряк і моркву. За цими позиціями Полтавська область займає місце в другій десятці з областей України. Також Ірина Іванівна зауважила, що торгівельні мережі «Сільпо» і «АТБ-Маркет» не надають сектору у Полтавській області Державної інспекції України з контролю за цінами в повному обсязі необхідну інформацію щодо торгівельних надбавок на окремі продовольчі товари. Дані зауваження керівники прийняли до відома.
Під час розгляду другого питання порядку денного наради консультант проекту Ірина Брижань повідомила про напрямок проекту «Сприяння економічного розвитку і зайнятості» — «Органічні ініціативи Полтавщини», якою було переконливо доведено про перспективність даного напрямку, про необхідність популяризації органічної продукції та підтримки в її просуванні на внутрішній ринок.
Інформація про торгівельні марки сертифікованих органічних продуктів надана керівникам торгівельних мереж обласного центру.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
09:16, 7 грудня
11:21, 5 грудня
10:32, 3 грудня
23:39, 10 грудня
08:47, 13 грудня
live comments feed...