• Головна
  • Полтавцям розповіли, як працюватиме абонентська служба «Полтававодоканалу» під час локдауну
13:29, 1 квітня
Надійне джерело

Полтавцям розповіли, як працюватиме абонентська служба «Полтававодоканалу» під час локдауну

Полтавцям розповіли, як працюватиме абонентська служба «Полтававодоканалу» під час локдауну

У відповідності до рішення регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Полтавської області щодо епідемічної ситуації (в м. Полтава та Полтавській області) запроваджено додаткові заходи для запобігання поширення COVID19. З 3.04.2021р. по 17.04.2021р. приймання відвідувачів суб’єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері торговельного і побутового обслуговування населення, заборонено - інформують з " Полтававодоканалу" 

Більшість питань ви можете вирішити дистанційно, без особистого відвідування служби обліку і реалізації:

Отримати консультацію щодо тарифів та нормативів;

  • інформацію щодо стану розрахунків;
  • передати показники лічильників оператору;
  • передати показники лічильників на автовідповідач

ви можете за номерами телефонів:

(050)403 03 75;

(067)549 92 67;

(0532) 61-28-21;

через чат-бот Telegram або Viber.

Щоб стати користувачем чат-боту потрібно:

у Telegram: скористатися пошуком, набравши @GKH_IN_UA_BOT або перейти за посиланням t.me/GKH_IN_UA_BOT

у Viber: також знайти GKH.IN.UA або перейти за посиланням chats.viber.com/gkh_in_ua

Також швидко передати показники лічильника та здійснити оплату можна в «Особистому кабінеті» на сайті підприємства

http://cpp.vodokanal.poltava.ua/.

У разі ж виникнення проблем з реєстрацією в «Особистому кабінеті абонента» та чат-боту телефонуйте 61-10-08

Читайте також: Полтавцям розповіли, які обмеження будуть діяти з 3 квітня у місті

#абонентська служба #водоканал #розклад роботи
Оголошення
live comments feed...