13:29, 1 квітня 2021 р.
Надійне джерело
Полтавцям розповіли, як працюватиме абонентська служба «Полтававодоканалу» під час локдауну
У відповідності до рішення регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Полтавської області щодо епідемічної ситуації (в м. Полтава та Полтавській області) запроваджено додаткові заходи для запобігання поширення COVID19. З 3.04.2021р. по 17.04.2021р. приймання відвідувачів суб’єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері торговельного і побутового обслуговування населення, заборонено - інформують з " Полтававодоканалу"
Більшість питань ви можете вирішити дистанційно, без особистого відвідування служби обліку і реалізації:
Отримати консультацію щодо тарифів та нормативів;
- інформацію щодо стану розрахунків;
- передати показники лічильників оператору;
- передати показники лічильників на автовідповідач
ви можете за номерами телефонів:
(050)403 03 75;
(067)549 92 67;
(0532) 61-28-21;
через чат-бот Telegram або Viber.
Щоб стати користувачем чат-боту потрібно:
у Telegram: скористатися пошуком, набравши @GKH_IN_UA_BOT або перейти за посиланням t.me/GKH_IN_UA_BOT
у Viber: також знайти GKH.IN.UA або перейти за посиланням chats.viber.com/gkh_in_ua
Також швидко передати показники лічильника та здійснити оплату можна в «Особистому кабінеті» на сайті підприємства
http://cpp.vodokanal.poltava.ua/.
У разі ж виникнення проблем з реєстрацією в «Особистому кабінеті абонента» та чат-боту телефонуйте 61-10-08
Читайте також: Полтавцям розповіли, які обмеження будуть діяти з 3 квітня у місті.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
07:55, 11 грудня
10:00, 3 грудня
14
13:21, 1 грудня
6
15:52, 5 грудня
live comments feed...