• Головна
  • З 10 березня абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тимчасово призупиняє прийом споживачів
18:31, 9 березня 2021 р.
Надійне джерело

З 10 березня абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тимчасово призупиняє прийом споживачів

З  10 березня абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тимчасово призупиняє прийом споживачів

Через зафіксовані нові випадки захворювання на COVID-19 серед працівників підприємства та для запобігання поширення вірусу насамперед серед відвідувачів, з середи, 10 березня, абонентська служба “Полтаватеплоенерго” тимчасово призупиняє прийом споживачів.

Про відновлення прийому споживачів абонентською службою “Полтаватеплоенерго” повідомлять додатково, повідомили у пресслужбі підприємства.

Підприємство створило всі умови для дистанційного спілкування зі споживачами без необхідності особистого відвідування абонентської служби.

Для отримання консультацій та інформації щодо стану розрахунків споживачі можуть в робочий час зателефонувати на багатоканальну інформаційно-довідкову лінію абонентської служби: (0532) 510-455.

Для отримання консультації фахівців підприємства радять скористатися доступними каналами електронного зв’язку: 

— без реєстрації — через сервіс “Надіслати нам листа”;

— з реєстрацією — через сервіс “Особистий кабінет споживача”;

— відправивши електронного листа на адресу [email protected].

Телефони аварійно-диспетчерської служби та інформаційно-довідкової лінії працюють у штатному режимі. Рекомендують надавати перевагу саме зазначеним вище електронним засобам зв’язку.

Читайте також: Полтавцям розповіли, як отримати пільги готівкою

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#абонети #прийом #теплоенерго
Оголошення
live comments feed...