• Головна
  • На порушення мовного закону у сфері обслуговування скаржилися вже 195 разів
19:00, 24 січня 2021 р.
Надійне джерело

На порушення мовного закону у сфері обслуговування скаржилися вже 195 разів

На порушення мовного закону у сфері обслуговування скаржилися вже 195 разів

Уже тиждень в Україні діє стаття 30 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».

За ці дні до Секретаріату Уповноваженого із захисту державної мови надійшло 195 скарг і звернень громадян, повідомив Уповноважений із захисту української мови Тарас Кремінь на своїй сторінці у Facebook.

Найбільше скаржилися на порушення у Києві та Київській області (74), найменше - на півдні та сході України. Львів’яни надіслали 17 звернень, одесити та харків’яни - по 12.

Більшість скарг стосувалися:

  • 117 - відсутність української версії сайтів інтернет-видань та сайтів інтернет-магазинів
  • 34 - про порушення своїх прав у сфері обслуговування,
  • 25 - щодо розміщення зовнішньої реклами недержавною мовою,
  • 4 - порушення мовного законодавства в галузі освіти,
  • 3 - використання посадовими особами органів державної влади та органів місцевого самоврядування недержавної мови під час виконання своїх обов’язків.

Окрім цього, громадяни просять роз'яснити, чи зобов’язані представники сфери обслуговування надавати інформацію про товари та послуги недержавною мовою на прохання споживача. Відповідно до Закону, на прохання клієнта, його персональне обслуговування може здійснюватися іншою мовою, окрім державної. Проте це можливо лише у випадку, якщо це прийнятно для обох сторін. Таким чином, ніхто не може зобов’язати фармацевта чи продавчиню обслуговувати клієнтів недержавною.

Читайте також: Молоді пропонують пройти опитування щодо майбутньої роботи

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#мова #скарги #держава
Оголошення
live comments feed...