• Головна
  • Про курсування пасажирських потягів можна буде дізнаватися через Viber та Telegram
18:30, 13 січня 2021 р.
Надійне джерело

Про курсування пасажирських потягів можна буде дізнаватися через Viber та Telegram

Про курсування пасажирських потягів можна буде дізнаватися через Viber та Telegram

У 2021 році Укрзалізниця планує  додати у чат-бот у Viber та Telegram інформацію про курсування всіх пасажирських поїздів.

Про це повідомили на Facebook-сторінці компанії.

Як вказав в.о. члена правління АТ “Укрзалізниця”, керівник філії “Пасажирська компанія” Олександр Перцовський, сервіс буде стрімко розширювати свої можливості.

“Сподіваємось, що протягом цього року ми зможемо розширити функціонал і додати всі поїзди, і 2021 рік у цьому плані стане проривним. Ми подивимось на популярність сервісу, і якщо буде шалений попит і великий відсоток користувачів Інтерсіті+, тоді ми, звичайно, прискоримо темп розгортання проєкту”, — повідомив Олександр Перцовський.

Реалізація цього сервісу буде залежною від запровадження мобільного додатку для провідників поїздівта забезпечення їх сучасними пристроями для валідації квитків. Мобільний додаток - власна розробка ІТ-фахівців Укрзалізниці. Вона вже створена і проходить тестування.

Впродовж року у чат-боті у Viber та Telegram відображатимуть табло з інформацією про курсування поїздів не лише київського залізничного вокзалу, а й інших вокзалів. Через те, що вокзали мають окремі інформаційні системи, ця робота проводитиметься поетапно.

Міста-мільйонники ми спробуємо закрити впродовж першого-другого кварталів, там де менші станції, там буде трохи довше. Ми хочемо, щоб впродовж 2021 року це був повноцінний функціонал, – додав Перцовський.

Нагадаємо, 12 січня Укрзалізниця у співпраці з Visa та Middleware запустила чат-боти з функцією продажу квитків у Viber і Telegram.

Читайте також: 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#потяг #укрзалізниця #telegram
Оголошення
live comments feed...