• Головна
  • Куди звертатися полтавцям, якщо вас відмовляються обслуговувати державною мовою
13:30, 13 січня 2021 р.
Надійне джерело

Куди звертатися полтавцям, якщо вас відмовляються обслуговувати державною мовою

Куди звертатися полтавцям, якщо вас відмовляються обслуговувати державною мовою

Як ми вже розповідали, уже із 16 січня 2021 року набирає чинності стаття 30 Закону "Про забезпечення функціонування української мови як державної" й відбудеться остаточний перехід сфери обслуговування на державну мову. Тобто всі представники сфери послуг, незалежно від форми власності, зобов’язані будуть обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари й послуги українською мовою.

Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь розповів, як діяти, якщо ваше право на отримання інформації чи послуг державною мовою порушене:

  • Спробувати владнати ситуацію на місці та попросити працівника обслуговувати вас державною мовою.
  • У разі відмови працівника, звернутись до керівництва закладу або на "гарячу лінію" установи: торговельної мережі, АЗС, аптеки тощо.
  • У разі відмови або не забезпечення надання інформації (послуг) державною мовою необхідно зафіксувати факт відмови (за допомогою аудіо-, відео, письмового підтвердження очевидців тощо) та дані суб'єкта господарювання (назву, місцезнаходження, контакти суб'єкта).
  • Подати скаргу до Уповноваженого на поштову адресу 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12, електронну скриньку [email protected] або заповнити відповідну форму на сайті Уповноваженого https://mova-ombudsman.gov.ua/
  • У скарзі обов’язково має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання особи, викладено суть скарги, який саме суб'єкт/працівник суб'єкта, коли, за якою адресою, яким чином порушив право скаржника. Рекомендуємо також додати докази на підтвердження.
  • Письмова скарга повинна бути підписана заявником із зазначенням дати. В електронній скарзі також необхідно вказати електронну поштову адресу, на яку заявникові може бути надіслана відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування підпису під час надсилання електронного звернення не вимагається.
  • Скарги подаються Уповноваженому протягом шести місяців з дня виявлення заявником порушення.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#сфера обслуговування #мова #коментарі
Оголошення
live comments feed...