Як заробити гроші та обійти конкурентів навіть у кризу?

Як заробити гроші та обійти конкурентів навіть у кризу?, Володимир Паршевлюк

Звісно, вам скажуть, що зараз – найгірші часи для розвитку будь-якого бізнесу. Згадають і коронавірус, і карантин, і економічну кризу. І ще із десяток різних несприятливих факторів. І будуть праві. Проте – не в усьому. Так, все вірно, є криза, є карантинні обмеження, які серйозно ускладнюють контакт між бізнесом та його клієнтами. Все це справді є. Але, хіба ви не помічаєте, як, не зважаючи на усе це, навіть у таких складних умовах зявляються нові компанії, торгові марки, бренди. Які попри кризу та карантин знаходять свої ринки і заробляють свої гроші. І мова не лише про служби доставки, які стали надзвичайно популярними в умовах примусового зниження соціальної активності. Просто є частина підприємців, бізнесменів, які не зупиняються перед складнощами. Навпаки – вони їх мотивують. І якщо одних криза змушує просто закрити власну справу, то інших спонукає шукати – і знаходити – нові шляхи і підходи, які зрештою дають результат.

Що зазвичай роблять у кризу? Вірно, починають економити. На оренді, заробітній платні та – на рекламі власного товару. Мовляв, тут не до жиру, протягнути б якось до закінчення складних часів. А вже потім можна буде і вкладати щось у розкручування бренду.

Проте думати так – невірно, а для бізнесу це просто загрожує поступовим занепадом і, зрештою, зникненням. Виявляється, економити на рекламі навіть у кризу – аж ніяк не можна. Принаймні, у цьому запевняє рекламіст із 20-річним стажем, директор рекламної агенції «Бойко» Юрій Бойко. Ми символічно поспілкувалися із ним перед Днем рекламіста, який в Україні відзначають 23 жовтня.

-У кризу значення реклами не зменшується, а, навпаки, зростає! Тому, що у той час як ваші конкуренти будуть економити на рекламі, про них просто ніхто не дізнається, а ви завдяки продуманому піару свого бренду чи товару зможете завоювати вільну нішу на ринку!

Директор агенції нагадує просту істину – якщо бізнес зупиняється у рості, він починає занепадати. Тому будь-який підприємець має робити усе, щоб постійно розвивати свою власну справу та знаходити все нових і нових клієнтів. На практиці, сучасні бізнесмени часто йдуть шляхом найменшого спротиву. Приміром, заводять сторінку у «Інстаграм», популяризують свою торгову марку серед певного сегменту покупців і – на цьому все.

-А навіщо нам додаткова реклама? Про нас і так уже знають усі! – говорять вони. І – знову помиляються. Тому що…

…реклами багато не буває

І це не просто фраза, а підтверджений факт. Як приклад, Юрій Бойко наводить всесвітньо відому компанію із виробництва газованих напоїв «Coca-Cola». Про неї, схоже, дійсно давно знають в усьому світі. Проте, щороку компанія витрачає мільярди на нову і нову рекламу – на постери, відеоролики, соціальні проекти. Здавалося б, навіщо? Про них вже ж знають усі? А роблять це власники «Coca-Cola» тому, що розуміють значення і важливість реклами. А ще чітко усвідомлюють – якщо вони зупиняться, то на їх місце одразу ж прийдуть конкуренти, які займуть нішу на ринку. І відвоювати її назад буде ой як складно.

-Тому і зараз, коли ми говоримо про рекламу із моїми клієнтами я пояснюю їм – криза, це не привід припинити заявляти про себе. Якщо ви зараз сядете і перестанете проявляти активність – перспектив у вас немає. Навпаки, ви повинні відійти від стереотипів, знайти нові шляхи розвитку, залучити до себе клієнтів із різних сегментів ринку. І тоді ваші конкуренти, які сидітимуть мовчки і економитимуть на рекламі, просто лишаться позаду, - пояснює Юрій Бойко.

Із цього твердження випливає, що навіть у кризу потрібно давати рекламу. Навіть не так. Не те, що потрібно, а просто необхідно. Але виникає питання – яку саме рекламу, щоб вона була найбільш ефективною?

Як правильно рекламувати свій бізнес?

Тут-таки директор агенції пояснює, що не може бути якогось універсального типу реклами, який гарантуватиме успіх конкретному виду бізнесу. Немає такої сталої закономірності, що одним потрібно лише записувати ролики на радіо, а іншим – розвішувати борди зі своїм товаром по усьому місті.

-Реклама працює у комплексі. І кожна зі складових дає свій ефект. Десь ви побачили зовнішню рекламу якогось товару, ви навіть не запам’ятали його назви, не усвідомили цього, точніше. Але коли ви прийдете у супермаркет купувати подібну продукцію, ви підсвідомо оберете те, що вже бачили. Так само діє реклама на радіо, у супермаркетах чи у транспорті.

Як приклад, Юрій Бойко наводить рекламну кампанію меблевої фабрики «Константа», яка нещодавно відкрила магазин у ТРЦ «Київ». Щоб зробити нову для міста марку відомою, вирішили організувати акцію із розіграшем двох диванів. Про неї дали рекламу на інтернет-сайті, на радіо, на біг-бордах та у транспорті. І на святковий розіграш прийшли близько 500 людей, які вже є потенційними клієнтами магазину.

-Власники «Константи» отримали кілька важливих здобутків завдяки рекламній кампанії – інфопривід, завдяки якому про їх торгову марку кілька тижнів активно говорили у місті, а ще – залучення нової аудиторії. Можливо, не усі прийдуть завтра купувати дивани. Але коли цим людям знадобляться меблі – точно згадають про магазин, у акції якого вони брали участь, - пояснює Юрій Бойко.

Зробіть так, щоб про вас почули

Головний посил нашої розмови – якщо бізнес хоче вижити у кризу та розвиватися у майбутньому, він має про себе заявляти із використанням максимально спектру рекламних засобів.

-Якщо у вас є сторінка у «Інстаграмі» і вона популярна серед ваших клієнтів – це супер. Але ж ми не живемо у «Інстаграмі». Навіть молодь виходить у реальний світ. Йде вулицями – і бачить борди чи сіті-лайти, їде у авто і слухає радіо, сідає у маршрутку і бачить рекламу на транспорті. У цьому реальному світі, поза Інтернетом, теж живуть ваші потенційні клієнти, яких ви не повинні втрачати, особливо у нинішніх складних умовах.

Про кожен із різновидів реклами Юрій Бойко розповідає впевнено і зі знанням справи. Окрім 20 років у рекламному бізнесі його агенція має 15-річний досвід розміщення реклами на транспорті. Із останніх партнерів, яким брендували автомобілі чи автобуси – «Тріолан», «Зарог», «Прораб».

Крім цього, РА «Бойко» пропонує рекламу на радіо «Шансон» та «PowerFM», а також інших радіостанціях міста.

А ще рекламу вашого бізнесу можуть розмістити на вивісках, лайт-боксах чи сіті-лайтах. Агенція також виготовляє і розміщує зовнішню рекламу: вивіски, лайтбокси, штендери тощо.

Залежно від вашої цільової аудиторії, можна замовити рекламу на моніторах у «Епіцентрі», або записати звуковий ролик і його почують відвідувачі «Сільпо».

У РА "Бойко" вам доступні усі можливі послуги із дизайну, макетування та виготовлення поліграфічної продукції (рекламних флаєрів, візитівок, листівок). Крім цього, вам допоможуть із організацією презентації та пошуком промоутерів.

Головний результат, якого ви маєте досягти – про ваш бізнес мають чути, його мають бачити і впізнавати. Тоді у вас навіть у кризу буде зростати число клієнтів, а бізнес отримає нові можливості для розвитку!

Телефони рекламної агенції «Бойко»: 0532-612-048, 050-275-95-60, 067-531-12-58.  Сайт агенції www.boiko.pl.ua

Окремо варто додати, що РА «Бойко» - це ще творчий, креативний та успішний колектив професіоналів. І окрім усіх рекламних послуг ми іще займаємося організацією , свят та Дискотеки 80-х. 

Добре працюємо - добре відпочиваємо та даруємо свято іншим!

Як заробити гроші та обійти конкурентів навіть у кризу?, фото-1 Як заробити гроші та обійти конкурентів навіть у кризу?, фото-2 Як заробити гроші та обійти конкурентів навіть у кризу?, фото-3
Полтава реклама бізнес конкуренція просування радіо телебачення транспорт
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі