Всі переваги автомобіля Лексус LS

Toyota витратила багато сил і часу на розвиток розкішного підрозділу Lexus, але саме LS зробив бренд таким, яким ми знаємо його сьогодні. Запуск оригінальної версії LS в 1989 році визначив, яким повинен бути розкішний японський седан, й інженерам, які стоять за ним, доручили створити не що інше, як кращий автомобіль у світі. Навряд чи хтось буде сперечатися, що їм це вдалося. Модель під назвою Лексус LS рекламувалась виробником як втілення традиційної японської гостинності та майстерності.

Плюси:

  • яскравий зовнішній вигляд;
  • деталізація, якість, функціональність інтер’єру;
  • в салоні тихо на будь-яких швидкостях і дорогах;
  • м’яка їзда, чудова керованість.

Зараз здається смішним, що тодішні європейські виробники, які керували флагманським сектором люксових седанів, визначали розкіш деревиною і шкірою, мало піклуючись про плавність ходу й динамічну витонченість.

В результаті перевтілень автомобіль не тільки став візуально привабливим, а й зміг краще розподілити вагу. При всій своїй агресії він виглядає витонченіше, ніж більшість німецьких конкурентів, й, не дивлячись на вельми сміливий стиль, урівноважений з точки зору пропорцій.

В Лексус ЛС ціна відбиває його розкіш – всередині мінімальна кількість пластику й багато шкіри. Вона покриває не тільки сидіння, а й багатофункціональне кермове колесо, робочі й дверні панелі – навіть стеля й підлокітники оброблені шкірою. Для декоративного облицювання в основному використовують алюміній, хром і деревину, охочі можуть замовити скляні прикраси для деревних панелей. Для підвищення комфорту зручні рельєфні передні крісла можуть електронно регулюватися, для задньої частини передбачені масажні сидіння з обігрівом.

В салон легко потрапити, виходити не набагато складніше. Мультизонний клімат-контроль й розкидані по всій каюті вентиляційні отвори працюють узгоджено, щоб в залежності від погоди й побажань користувачів всередині було тепло чи, навпаки, прохолоду. Багато функцій й налаштувань закладені у віртуальне меню. Просунута цифровізація радує, але багато часто використовуваних функцій (на кшталт регулювання сидінь, клімату й аудіо) закладені в складній структурі меню. Згадати, де основні налаштування, достатньо складно, й мультимедійний контролер зі складною у використанні сенсорною панеллю посилює проблему. Нічого критичного, але відволікає увагу від дороги.

Якщо ви надаєте перевагу екстравагантності перед класикою – ця модель вам сподобається. В Лексус ЛС ціна досить висока, але ви багато отримуєте за свої гроші. Машина престижна, якісно побудована, добре оснащена й у всіх сенсах сучасна.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі