17:00, 28 липня 2020 р.
Надійне джерело
Виклики "екстреної" поділять на чотири категорії
Перша заступниця міністра охорони здоров'я Ірина Садов'як заявила, що в Україні вводять чотири категорії терміновості викликів і відповідно – алгоритмів реагування на них. Таке рішення прийняли, аби оптимізувати надання екстреної медичної допомоги.
За словами Садов'як, нині вже відпрацьовані оптимальні алгоритми надання екстреної меддопомоги за визначеними категоріями викликів.
"На етапі реформування галузі ми відзначили, що дві третини пацієнтів не отримують вчасно надання допомоги бригадою ("швидкої", – ред.). Із загальної кількості викликів, а це 6,8 млн, 4,7 (млн, – ред.) є невчасними", – сказала Садов'як.
Виклики екстреної меддопомоги поділені на кілька категорій:
- Категорія 1 – це критичний стан хворого, який вимагає негайного реагування, втручання, або реанімаційних заходів. Для цієї категорії виклику час до першого контакту з хворим має становити менше 10 хвилин.
- Категорія 2 – екстрений виклик, до якого відносяться потенційно серйозні стани, що можуть вимагати швидкої оцінки, невідкладної допомоги на місці або невідкладного транспортування. Час до першого контакту має становити до 20 хвилин.
- Категорія 3 – не екстрені стани, які не несуть загрози для життя та здоров'я пацієнта, наприклад, загострення хронічних захворювань. Ці виклики будуть скеровані на первинну ланку, а при можливості на виклик поїде бригада, яка не задіяна на викликах для попередніх категорій
- Категорія 4 – непрофільні виклики. Реагування відбувається без виїзду бригади екстреної меддопомоги, і пацієнт може отримати консультацію телефоном, або буде скерований на надання допомоги сімейним лікарем.
Читайте також: В Україні відкриють дитячі табори, але не увсих областях
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
15:52, 5 грудня
1
09:17, 11 грудня
11:37, 3 грудня
12
10:52, 11 грудня
5
15:52, 5 грудня
live comments feed...