
12:30, 23 березня 2020 р.
Надійне джерело
Через коронавірус у відділеннях обслуговується вдвічі менше клієнтів, ніж зазвичай, а у онлайні на третину більше – ПриватБанк

За перший тиждень загальнонаціонального карантину кількість клієнтів, що обслуговуються у офлайн банківській мережі скоротилася від 30 до 70% в залежності від регіону. Як повідомили у ПриватБанку, загалом по системі кількість клієнтів, які відвідують відділення, скоротилася на 54%. Натомість, за даними ПриватБанку, кількість й обсяги платежів та банківських операцій, які клієнти проводять онлайн у Приват24 за цей же період зросли на 27%.
За даними ПриватБанку, з початку "карантинного" тижня обсяги зняття готівки в банкоматах знаходиться на середньодобовому рівні - вдвічі нижчому, чим, наприклад, у передноворічний період. Інкасація банкоматів та терміналів самообслуговування банку проводиться в штатному режимі. Про це повідомляє спеціаліст з комунікацій в регіоні ПриватБанку Анжела Дзінзюра
Читайте також: В Україні через карантин ростуть ціни на товари першої необідності
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Спецтема
Оголошення
16:03, 14 лютого
41
14:28, 7 лютого
09:37, 14 лютого
11
14:37, Вчора
live comments feed...