Сотні дзвінків, моніторинг «Фейсбуку» та спостереження через камери – як у Полтаві працює відділ оперативного реагування?

Сотні дзвінків, моніторинг «Фейсбуку» та спостереження через камери – як у Полтаві працює відділ оперативного реагування?, Володимир Паршевлюк

9-го січня журналісти 0532.ua розпочинають робочий ранок разом із працівниками відділу оперативного реагування Полтавської міської ради. Сюди, до диспетчерів, кожного дня надходять сотні дзвінків від полтавців, які повідомляють про проблеми, що сталися у місті. На ранок у відділі готують спеціальні довідки за попередню добу, які потім передають керівництву міської ради. У довідці за 9 січня – перелік заявок до «Полтававодоканалу», «Полтаватеплоенерго», кількість одиниць громадського транспорту, які курсують містом, а також інформація про надзвичайні події. Цього дня у місті обійшлося без надзвичайних пригод, натомість вночі на вулицях працювали 3 солетруси, які посипали проїжджу частину, аби уникнути ожеледиці.

Керівник відділу оперативного реагування Сергій Зубань розповідає, що дзвінки щоденно приймають диспетчери, які чергують о 12 годин. У період початку опалювального сезону до відділу можуть надійти до 1000 дзвінків, у більш спокійні дні – близько 500 дзвінків. Найспокійніший період – літо, коли більшість заявників перебувають на дачах за містом.

Телефонують до відділу на стаціонарний номер 15-80 та мобільні номери +38(066)286-58-87; +38(067)158-15-80. Усі розмови із заявниками записують. Іноді керівнику потім скаржаться на диспетчера. У таких випадках запис розмови переслухають і нададуть заявнику відповідь. До речі, частіше у конфліктах винні самі автори скарг.

Також Сергій Зубань розповідає, що регулярно моніторить сторінки із «Фейсбуку», із яких іноді дізнається про надзвичайні події у місті.

-Як кажуть, велика сила «Фейсбуку». Іноді людям простіше викласти пост у ФБ, ніж телефонувати на 15-80. Це вибір людини, а наша справа – дізнатися про подію та повідомити про неї відповідні служби, - пояснює керівник відділу.

У роботі диспетчерів активно використовують відео із камер відеоспостереження «Безпечне місто».

Таким чином, приміром, можна у онлайн-режимі відстежувати рух містом снігоприбиральної техніки або виконання робіт комунальними підприємствами.

У відділі готуються незабаром впровадити одну із складових концепції «Полтава Smartcity». Незабаром у холі міської ради встановлять чотири великих телевізори, на яких буде відображатися актуальна та корисна для полтавців інформація. Адже іноді люди по дві години сидять на прийом до заступника із питань ЖКГ, щоб дізнатися – коли запрацює ліфт. А так – уся ця інформація буде виводитися на екранах.

Нагадаємо, раніше ми розповідали, як комунальники роблять Полтаву чистішою.

Полтава відділ реагування місто скарги заявники 15-80
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі